| Statystyka WRP |
Razem zdjęć: 45409 Razem kategorii: 241 Liczba użytkowników: Komentarze: Wyświetlenia:
|
|
|
TEM2-237
03.04.2016 12:39
|
co jest powodem nie uzupełniania przewoźnika/obsługującego bocznicę w opisie zdjęcia? |
|
|
SU42-1001
23.02.2015 20:44
|
a co to za czerwony kapturek? |
|
|
Akcja ratunkowa
22.11.2014 11:20
|
Pociąg najechał na samochód, którego nieostrożny kierowca... - tak brzmi logiczniej, chyba że ta fabia wygięła się tak na widok rozczłonkowania swego pana. |
|
|
Zielone Wzgórza
11.09.2014 21:25
|
Coś się nie zgrywa data - na fotce 2009 a w opisie 2014. Zważywszy na fakt, że od 2013r. lokomotywa jest czerwona, skłaniam się ku błędowi w opisie. Sama fotografia - git, oglądając pomyślałem, że nie będzie już takiego lata ;) |
|
|
WuKaDka kontra Lot
06.09.2014 15:52
|
już się bałem, że to putin "rusłanem" nas najechał ... |
|
|
M62-0837
11.06.2014 21:04
|
taka przypadłość prototypów miejmy nadzieję, że kolejne będą bardziej dopracowane. |
|
|
Zamieć śnieżna na Pomorzu
01.02.2014 15:28
|
prawy przedni zderzak niczym zaciśnięta pięść wyciągniętej ręki superbohatera pędzącego naprzód :) |
|
|
TEM2-244
21.11.2013 17:05
|
to na 100% nie jest 244 |
|
|
Gagarinem do Radkowa....(3)
01.11.2013 21:14
|
Technologia wkolejania realizowana jest w praktye na 2 sposoby. 1 - wkolejanie przy pomocy wciągania inną lokomotywą (czasem sama "wejdzie" na tory, czasem trzeba użyć wkolejnicy, co teoretycznie nie jest dozwolone ale się praktykuje. 2 - podnośnikami hydraulicznymi podnosi się pudło w punktach podparcia następnie przesuwa się podnośniki tak, aby maszyna siadła na swoim miejscu. |
|
|
Ałczewsk
22.10.2013 20:04
|
Moim zdaniem zdjęcie "zrobione" fotoshop'em |
|
|
T448p-006
06.10.2013 20:21
|
Nie ma już ZNiUT Dzierżno, teraz jest PROTOR. |
|
|
T448p-007
03.10.2013 20:28
|
Zapchany filt powietrza, turbo sprawne, maszynka śmiga. |
|
T448p-007
02.10.2013 20:30
|
Żaden z Was nie ma racji. Też podejżewałem turbo ale w toku prac wyszło coś innego :) |
|
|
Vectron na Odolanach
20.08.2013 19:29
|
W tym przypadku wrto zastąpić "należąca" na "będąca chwilowo w posiadaniu" |
|
|
SM42-1245
07.05.2012 19:33
|
co to za skrót "poć"? |
|
|
BR232 309-5
07.03.2012 21:22
|
309 jest w delegacji w stolnicy i pojeździ póki jej nie popsują. |
|
|
Na Zachód...
20.02.2012 20:05
|
historia, za chwile faktyczmnie wyjedzie na zachód. |
|
|
ST44-1045+SM42-1118
08.12.2011 21:17
|
Czy kolega autor mógłby się do mnie odezwać na maila? Mam sprawę. |
|
|
DB Schenker w Kłodzku
04.12.2011 14:35
|
Wszystkie maszyny na zdjęciu są z DB Schenker więc "prywaciarze" niebardzo, co najwyżej prywaciarz choć i to jest wątpliwe, przecież to kolej narodowa rzeszy. |
|
|
EN57-1247
03.12.2011 22:27
|
Moim zdaniem bardzo ciekawe zdjęcie z uwagi na wartość dokumentalną. Pokazuje beznadziejną wręcz logikę rodzimych drogowców w zakresie rozwiązań komunikacyjnych. Kiedy przejeżdżałem tamtędy pierwszy raz nie wierzyłem, że coś takiego może funkcjonować - przejazd kolejowy tuż obok środka skrzyżowania dwupasmowych dróg, w dodatku mocno obciążonych. |
|
|
Szlak niczym stepy akermańskie ;-)
28.11.2011 08:07
|
W opisie chyba znalazł się błąd a mianowicie: "przydzielony stacji w Jędrzejowie" - czy nie powinno być Jędrzejewie zamiast Jędrzejowie? |
|
|
Wypadek w Strzelcach (2)
27.07.2011 20:20
|
@BarT: to, że pracujesz w branży nie znaczy że wiesz wszystko. Skład był dobrze zabezpieczony przez przewoźnika, natomiast zbiegnięcie jest efektem samowolnych manewrów załadowcy wykonywanych koparką. |
|
|
TEM2-160
14.06.2011 20:51
|
Bardzo ładnie foto! Jak toto jeździ i którędy? |
|
|
3E-100-117
08.06.2011 17:13
|
co znaczy "117" w oznaczeniu maszyny? |
|
|
ET40-16
30.03.2011 21:39
|
Coś słyszałem, że 42 może jeszcze nie są stracone ale jak będzie - nie wiem. Teoretycznie ruski z racji swej mocy mogą się przydać jednakże polityka taborowa w Cargo jest wielką zagadką. |
|
ET40-16
30.03.2011 09:55
|
Zdjęcie niebawem będzie historyczne, podjęto decyzję co do ich przyszłości. |
|
|
E189-459
10.03.2011 15:37
|
A drzwi nie mogłeś za sobą zamknąć? |
|
|
ET21-386
27.02.2011 12:32
|
Jakie cysterny? To są wagony zbiornikowe a nie cysterny. |
|
|
EN77-001 w Wieliczce Rynku
27.02.2011 12:27
|
Proponuję wstawić słowo "Klasztor" pomiędzy "mijając" a "Ojców", ponieważ na chwilę obecną można zinterpretować opis, jakoby Ojcowie Franciszkanie chodzili z psami koło torów. |
|
|
Pm36-2
27.01.2011 19:44
|
Zdjęcie rewelacyjne. |
|
|
TEM2-097
17.01.2011 19:16
|
Czy jest sens dodawać w słowach kluczowych S200? Ktoś kiedyś będzie jej szukał, wyfiltruje sobie tą fotę i co? Ponadto NZTK nie ma w tym przypadku zastosowanie, bo S200-260 jeździła w DB SRPL. Szkoda także, że nie poczekałeś aż teema wyjedzie poza most. |
|
|
SM42-2219
20.11.2010 11:15
|
Infra Silesia z grupy DB Schenker Rail Polska. |
|
|
T448p-036
01.11.2010 12:30
|
Co za pałki z tych dyspozytorów, cały plan przeglądowy mi rozwalają. |
|
|
SU45-118
28.10.2010 20:49
|
Mając 18 krotny zoom pokazujesz po lewej choinę a na dole kadru trawę. Może pokażesz jeszcze inne ujęcie, bo z tego co piszesz wynika że masz kilka. |
|
|
Łącznica 602
25.10.2010 21:22
|
Pamiętam ją z odbioru w Tabkolu |
|
|
TKt48-191
14.09.2010 16:11
|
Wiem dokładnie, żal dupę ściska ale aparat się "zamyślił". Prawdopodobnie czeka mnie wizyta w serwisie, gdyż czasami z niewyjaśnionych powodów aparat musi przemyśleć dokładnie o co go proszę nim wykona. |
|
|
Trawers
03.09.2010 20:12
|
Czy autor jest może posiadaczem czerwonej fabii? |
|
|
232 189-1
08.08.2010 20:37
|
I jeszcze by pewnie stały gdyby nie fakt, że to koniec wizyt DB SRP w tym rejonie (przynajmniej na jakiś czas) |
|
|
Luzaki
30.05.2010 11:20
|
W żadnym wypadku nie jest to NZTK ale DB Schenker Rail Polska S.A. (S200 była dzierżawiona do DB Schenker Rail Rybnik S.A. a obecnie obie są w DB SRP). Poza tym co czego odnosi się słowo kluczowe "skoda"? |
|
|
311D-21
22.04.2010 21:37
|
Uzupełnij w słowach kluczowych przewoźnika: DB Schenker Rail Polska S.A. |
|
|
183.603
16.04.2010 19:20
|
Słupy sieci trakcyjnej, wskaźniki. Sam kadr w lewo skutkowałby ucięciem szarej budowli wchodzącej w skład wiaty peronowej (a konkretnie jest to przejście podziemne). Musiałbym zastosować szerszy kąt, który poza dystorsjami skutkowałby zapewne po prawej stronie znakami drogowymi, które nie wydają mi się zbyt atrakcyjne. |
|
183.603
15.04.2010 22:03
|
"niedasie" (dotyczy kadru w lewo). |
|
183.603
15.04.2010 21:53
|
... dla Duala za cynk. |
|
|
060Da-1457
28.03.2010 20:26
|
Odezwij się Sebastianie do mnie jeśli możesz. |
|
|
E186 271-3
20.03.2010 09:50
|
Ja bardziej niż zajeżdżenia to się obawiam rozbicia tych lokomotyw. Lotosowi maszyniści znani są z tego, że czasem sobie w coś przypier**** :) |
|
|
M62-1535
19.03.2010 17:39
|
Pamiętam jak wtedy jeździły. Gagary robiły DGT-Guben w podwójnej atrakcji i naprawdę były eksploatowane. Mimo, iż nie preferuję tej serii to jednak żal mi polityki taborowej DB, która ściśle nawiązuje do psa ogrodnika. |
|
|
Luźna "Ludmiła"
07.02.2010 11:40
|
Proszę poprawić słowa kluczowe. Nie ma już czegoś takiego jak EWR, nie ma także PCC Kolchem. Aktualnie wszystko co było w strukturach kolchemu i EWR'u zostało wchłonięte do DB Schenker Rail Polska S.A. i to on jest przewoźnikiem. |
|
|
TEM2-174
30.01.2010 15:23
|
@wrocek: zdjęcie wykonano około 21:00
@Marcin Wawrzyk: w słowach kluczowych jest Bukowno, ponieważ lokomotywa jak i cała akcja rozgrywa się właśnie na terenach Bukowna. |
|
|
Skład wagonów rolkowych 401Vb
30.01.2010 08:36
|
Kiedy skład wjeżdżał w JCA wyglądał tragicznie. Praktycznie w całym składzie wagony były niepoodmykane, wewnątrz zalegał zamarznięty piasek. Cały skład udał się później na solankę. |
|
|
EP07-391
29.01.2010 15:36
|
Teraz prawie każda siódemka z IC ma takie barwy. |
|
|
S200-2103
29.01.2010 15:31
|
Grzegorz, pokaż swoje foto. |
|
|
628 xxx
11.12.2009 21:19
|
Rewelacja! |
|
|
SM31-032 + EN57-1695
23.11.2009 14:06
|
Skoro uszkodzenie sieci trakcyjnej powstało pomiędzy DGZ a Będzinem, to dlaczego przeciąganie trakcją spalinową odbywało się pomiędzy ?azami a DGZ (pociągi pospieszne i inne kwalifikowane jeździły torami towarowymi), zaś od DGZ dalej na południe wszystko jeździło o własnych siłach? |
|
|
311D-20
16.11.2009 14:52
|
W takim razie, dlaczego maszyny CTL oznaczone ET22 czy ST44 albo ST43 są w taborze prywatnym, jeżeli mówisz, że chodzi wyłącznie o to co jest na pudle namalowane. |
|
311D-20
15.11.2009 20:45
|
Wobec tego dlaczego EN57 jest w kategorii ogólnej i przemysłowej, dlaczego gagariny są podobnie podzielone, to dotyczy SA134, 060Da, TEM2, SM42 i wielu innych. |
|
311D-20
15.11.2009 11:16
|
W takim razie powiedzcie, co może być w katalogu głównym (czyli "nieprywatnym") skoro z jednej strony są tam przewoźnicy nienależący do Skarbu Państwa, jak i z drugiej strony w prywatnych są tacy, którzy należą? Dlaczego KM jest w tym samym zbiorze co PKP Cargo, dlaczego więc PolMiedź jest w innym? Pomijając kwestie właścicielskie, może warto podzielić na grupy, w sensie grupa PKP, grupa DB? |
|
311D-20
15.11.2009 09:43
|
od dnia 06.11.2009r firma PCC Rail nowi nazwę DB Schenker Rail Polska S.A., podobnie nie ma już PCC Coaltran, Soedkol, Kolchem - jest za to DB Schenker Rail Coaltran itd. Pytanie rodzi się w tej sytuacji następujące - czy dawna grupa PCC jest nadal koleją prywatną? Przecież DB to przewoźnik państwowy Niemiecki nie zaś Polski prywatny. Zatem czy zasadne jest wieszanie fotek w kategorii "prywatne" czy może lepiej w "koleje zagraniczne"? Generalnie w kategoriach jest trochę nieporządku. Przewozy Regionalne, które nie są w grupie PKP lecz nalezą do samorządów też nie są przecież państwowe. Dotyczy to SKM, KM a mimo to wszystko wisi w jednym worku. Jeśli więc ma być wszystko porządnie pookładane, wówczas należy albo zaniechać podziału na prywatne i nie - wprowadzając jedynie podział ze względu na trakcję, lub mozolnie uzupełniać wszystkie spółeczki z podziałem na państwowe (nie tylko Polskie), samorządowe, prywatne. jednak nawet taki podział niesie wątpliwości, ponieważ np PolMiedź Trans jest spółka państwową. |
|
|
Berlin-Warszawa-Express
12.11.2009 15:53
|
Jeśli wszystko się powiedzie, to seria 180 zagości w Polsce na dobre i to w ruchu towarowym. |
|
|
BR232-066 + BR232-275
08.11.2009 16:35
|
przewóz realizowany przez PCC Kolchem z Brzegu, proponuję także dopisać: EWR, East West Railways, DB, DB Schenker, DB Schener Rail Polska, DB Schenker Kolchem :) i chyba tyle |
|
|
Ludka w Mielęcinie
14.06.2009 17:33
|
Przewoźnik - PCC Kolchem, obsługa trakcyjna... ciekawe kto zgadnie ;) |
|
|
Husaria zajechała
28.05.2009 17:37
|
Oczywiście, że przyjęło się 200 km/h w składach konwencjonalnych, lecz by lokomotywa dostała dopuszczenie na 200 km/h musi przejść testy na 220 km/h. Jest taki zapis, który mówi iż lokomotywa może się poruszać z V-max = V konstrukcyjna - 10%. Zatem jeżeli testy odbywały się przy prędkości 200 km/h to lokomotywa może uzyskać dopuszczenie jedynie na V-max = 180 km.h. |
|
Husaria zajechała
28.05.2009 15:00
|
Dlaczego testowano tylko z prędkością 200 km/h? Jest to podyktowane jakimś racjonalnym argumentem? |
|
|
SM42-688
20.04.2009 20:02
|
Nie wiem czy w tym przypadku można mówić o szlaku, od ?agiszy w zasadzie jest to już tylko bocznica, chyba że zachował się jakiś posterunek po drodze o którym nic nie wiem. |
|
|
Lxd2-251
09.04.2009 19:54
|
Witam i czekam na konkretne klaty! |
|
|
311D Piława Górna
08.04.2009 16:07
|
W Kamieńcu skład jest dzielony z uwagi na długość składu - od Kamieńca może być 500 metrów. Z ?or do Kamieńca jadą 2 szt. 311D na ukrotnieniu (jest moc) następnie do Piławy każdy "trabant" bierze swoją połówkę. |
|
311D Piława Górna
08.04.2009 13:31
|
Myślę jednak, że w węglarkach piasku się nie wozi. Wagony jadą po kruszywo pod budowę autostrady. |
|
|
Wls50 "Maria"
18.03.2009 19:13
|
Znam już numerki lokomotyw eksploatowanych przez KWK Kazimierz. Są to górnicze lokomotywki o rozstawie szyn 600mm przystosowane do pracy z wagonami pracującymi pod ziemią. Lokomotywy te są to wls51, jest to zmodernizowana wls50. Modernizacja sprowadza się do zabudowy hamulca pociagowego (w wel50 hamuje sama lok.). Lokomotywki na Kazimierzu to wls51-1054 oraz wls51-2319 |
|
|
Wałcz 1945
08.03.2009 12:22
|
A jaki tu talent? Wszystko zainscenizowane, wystarczy podejść, pstryknąć klatę. Uważacie, że jak ktoś ma wiedzę o takich imprezach i zrobi foto jak powyższe to ma talent? Dla mnie to jest okolicznościówa lub klata na sztukę. Podejrzewam, że przeciętny człowiek będący w tym miejscu i w tamtym czasie zrobiłby takie zdjęcie. Co do talentu, to spójrzcie na zdjęcia Pawła Korcza z przejazdu na tą imprezę. |
|
|
Ol49-59
15.12.2008 20:39
|
No i pozamiatał w rankingu za grudzień... |
|
|
TEM2-087
10.12.2008 21:51
|
Jestem, przyjdź pod 4 to pogadamy ;) |
|
TEM2-087
10.12.2008 17:43
|
Odezwij się na gg to pogadamy. |
|
TEM2-087
10.12.2008 15:39
|
Dzięx. Tyle razy już miałeś przyjechać i co?
@ QbaKa : Autem czy komunikacją publiczną? |
|
|
WLs180-7220
08.12.2008 00:07
|
Z przejazdem to raczej niebardzo. Kolejka startuje i kończy trasę na terenie kopalń. Jest to teren zamknięty, ogrodzony, pilnowany. Kolejka nie ma przystanków i szczerze wątpię, byś dostał kwit zezwalający na przebywanie na terenie 2 kopalń i odbycie legalnej przejażdżki. Wsiadanie w czasie jazdy też raczej nie zadziała. |
|
WLs180-7220
08.12.2008 00:04
|
Ależ to żaden oszczymur - to jest wędkarz tyłem do sprawcy fotografii obrócony. Wędka leży na ziemi obok jego lewej nogi. |
|
WLs180-7220
07.12.2008 16:57
|
Zapraszam. Daj znać wcześniej, to się jakoś ustawimy na wspólny wypad. |
|
|
Kontenerowiec
26.11.2008 16:13
|
Bo ta maszyna jest tam sama jako jedyna wytypowana do obsługi kontenerowców. |
|
|
TEM2-260
16.11.2008 18:22
|
Do wykolejenia doszło pomiędzy stacją Zygmunt August a posterunkiem Barbara. W zasadzie tuż za łukiem wyjazdowym z Zygmunta. Przyczyną była kradzież śrub mocujących płyty żebrowe do podkładów. |
|
|
Kontenerowiec PCC
15.11.2008 22:09
|
Nie wiem czy jedzie z Rotterdamu, napisałem jaką mamy relację w PL. Nie pracuję w dyspozyturze a jedynie w lokomotywach, stąd wiem które gdzie jeżdżą w PL. Do ?winoujścia jeździmy, bo choćby właśnie teraz stoi tam nasza TEM2-261 w celach manewrowych. Co do tego pociągu, to mieliśmy swego czasu 2 szt. rybnickich 060Da w Rzepinie, które prowadziły tenże pociąg do Frankfurtu n.O. zaś z racji objazdów przenieśliśmy je do Kostrzyna. Mimo wszystko lokomotywy jeżdżą do Frankfurtu, tyle że naokoło. Relacja za granicą nie jest mi znana. |
|
|
3E-031
15.11.2008 08:54
|
A moim zdaniem krok w prawo, kadr też odrobinę w prawo i wówczas w lustrze wody odbija się sputnik a nie wagonik. |
|
|
3E-002
15.11.2008 08:49
|
Witam kolegę ;) Rób fotki tego rasta malowania, zanim go przemalujemy na niebiesko. |
|
|
Kontenerowiec PCC
13.11.2008 20:36
|
Fakt, powstała pomyłka. Lokomotywa BR 232-171 wczoraj (12.11.2008) pojechała w relacji Kostrzyn nad Odrą - Krzyż Wlkp i powrót. Wynika z tego, iż relacją pociągu to Frankfurt n.O. - Krzewie. W Krzyżu zapina się lok serii 181 do składu. Poza tym pociągiem obsługujemy także relację kontenerową Frankfurt n.O. - ?winoujście. Relacja ta również obsługiwana jest trakcją spalinową. |
|
|
SP42-007
13.11.2008 19:42
|
A wisi? Ja widzę co najwyżej podobne (a przynajmniej podobnie skadrowane). Jednak jakość jest zdecydowanie różna! Jeśli uważasz, że te zdjęcia są takie same, to nie masz czego szukać na galeriach kolejowych, ponieważ większość motywów się powtarza. Kwestia tylko odpowiedniego przedstawienia. Tutaj masz porównanie porządnej klaty jaką dało się zrobić, i mizernej klaty "na sztukę". |
|
|
EN57-852
24.10.2008 16:15
|
Owszem, byliśmy razem ;) |
|
|
311D-12
22.10.2008 20:32
|
Skępe - Guben. Zwykle 35 wagonów. Do Skępego wiezie tłuczeń. |
|
311D-12
22.10.2008 20:23
|
Przewoźnik "PCC Rail Szczakowa S.A." to już od prawie 2 lat nie istnieje. Aktualnie mamy PCC Rail S.A.. Przydało by się dopisać nazwę przewoźnika do słów kluczowych |
|
|
Prawie 100 km/h
21.10.2008 15:55
|
No nie wiem, jak ja prowadziłem Hańczę fiacikiem to bez problemu dawał radę 90, chwilami nawet więcej. |
|
|
232 583-5
19.10.2008 18:29
|
Kontenery. Rozkład - jak przyjadą ze ?winoujścia to będą, w drugą stronę podobnie lecz ?winoujście zastąp Frankfurtem. ?rednio powinny być 2 wahadła na dobę. |
|
232 583-5
19.10.2008 07:41
|
... będą "nasze" 060Da (1701 oraz 2090). |
|
232 583-5
18.10.2008 21:37
|
W Kostrzynie jest BR 232-171 |
|
|
Powrót
18.10.2008 07:27
|
Skąd się tam wziął tarnogórski gagar?? |
|
|
SU42-509
17.10.2008 18:46
|
A co się stało z pentaxem? |
|
|
311D-04 + M62-1726
15.10.2008 17:01
|
311D-11 ale jeszcze zależy która była godzina, bo mogła być również 04. |
|
|
SM42 - 967
14.10.2008 21:21
|
Bardzo ładnie Ci to wyszło! |
|
|
"Byczki"
11.10.2008 09:28
|
To jest jeszcze do przyjęcia. Jaja to są w ZNLE i nazywają się ET22-2xxx ;) |
|
|
TEM2-253
10.10.2008 07:17
|
Tor na Ostatek przebiega już poza trójkątną pętlą tramwajową linii 24, natomiast z KWK Sosnowiec była łącznica na PKP. Tor przechodził nieopodal mostu zsypowego gdzie teraz jest C.H. Plejada, następnie przechodził przez ul. Staszica i tor tramwajowy po czym przez zakłada produkcyjny znajdujący się poza FAKOPem. ?ącznica ta wchodziła w tory stacyjne w Będzinie.
Linia na Ostatek również była zelektryfikowana ale nie krzyżowała się z tramwajem na środuli.
Prawdopodobnie było połączenie z szybu Ostatek na PKP poprzez złomowisko, lecz nie mam pewności. Natomiast pamiętam, że w okolicy złomowiska nad linią na Ostatek przebiegał wiadukt, który mógł być pozostałością kolejową. Położenie wiaduktu sugeruje, że tor szedł w kierunku Pracowniczych Ogródków Działkowych na ?roduli. |
|
TEM2-253
09.10.2008 17:34
|
Nie były to jedyne skrzyżowanie w Polsce! Ba! Nawet nie było jedyne w Sosnowcu ;) |
|
|
232 579-3
06.10.2008 18:44
|
wypada dopisać do słów kluczowych PCC |
|
|
181 078-7
02.10.2008 20:58
|
DGT - Czerwieńsk - Guben. Knedel zostaje w Czerwieńsku towarowym, gagar jedzie do Guben, gdzie będzie oczekiwał składu powrotnego. |
|
|
TEM2-012
22.09.2008 21:07
|
... sprawdzę jutro jakie sztuki był w 2006 roku. Z pewnością wówczas były 006 i 012. |
|
TEM2-012
22.09.2008 21:03
|
Ma logo Coaltranu na burcie, więc to może byc np. 152 |
|
|
TEM2-260
21.09.2008 10:09
|
Nie mam racji ;p bo to (po dogłębnej analizie) jednak ryflak przerobiony na wagon roboczy. Człon silnikowy EZT stoi dalej na północy z dźwigiem. To w tle to pociąg remontowy zakładu górniczego. |
|
TEM2-260
21.09.2008 08:40
|
To nie są ryflaki, tylko 94A. Są to 2 ryflowane wagoniki 2 osiowe, lecz one są odstawione na magazynie. Kiedyś miały być gratisem dla Pyskowic w zamian za generalny remont salonki, lecz tuż przed przekazaniem zawalił się dach Pyskowickiej szopy. Aktualnie stoją niedaleko biurowca w Szczakowej. |
|
TEM2-260
21.09.2008 08:37
|
TEM2-260 odbyła czystą N.G. bez żadnych modernizacji. Ten wagon w oddali to faktycznie wagon roboczy, przerobiony z ryflaka. |
|
|
Ty2-953
20.09.2008 08:05
|
Zamknął się do połowy. Może jakaś usterka, wszak szlabany na tej linii używane są wyjątkowo rzadko. |
|
|
SM42-923
19.09.2008 20:56
|
Trudno mi powiedzieć czy coś się zmieniło, ponieważ byłem tam po raz pierwszy, lecz faktem jest, iż krzaki utrudniają nieco robienie zdjęć. Przydał by się tam jakiś kosiarz umysłów ;) |
|
|
S200-275
18.09.2008 16:04
|
No dobrze, to już nie będę. ;p |
|
|
ST44-1201
17.09.2008 16:15
|
A po co robić coś, za co można w ryj dostać? Lepiej siedzieć na dupie i spisywać focistów, ewentualnie przeczesywać pociągi w poszukiwaniu sprawców wszystkich nieszczęść - piwoszy. SOK to formacja nad wyraz leniwa. Każda akcja zatrzymania takiego złodzieja kończy się co najmniej wizytą w prokuraturze - a po co? Zresztą, nawet nieprzyjęcie mandatu również skutkuje jego "cudownym anulowaniem" bo "po co" pisać papiery i sprawę kierować do sądu grodzkiego? Jeszcze na świadka wezwą... (ewentualnie, w przypadku mniejszych inteligentów, przeszkodą jest konieczność prawidłowego wypełnienia formularza). |
|
|
EU06-20
15.09.2008 20:30
|
A o której godzinie ten pociąg powinien być w Maczkach? Zdjęcie wykonałem o 11:39. |
|
|
EP09-010
15.09.2008 19:06
|
Dzięx Dual! Czyli jednak dyszka. |
|
EP09-010
15.09.2008 18:04
|
Niech więc będzie to 40 :) |
|
|
425.961-0
15.09.2008 17:38
|
W tatrach byłem tylko tego dnia. Taka jednodniowa wycieczka. |
|
|
|
|
M62M-006
10.09.2008 20:48
|
To nie jest Bobonka RP. Rail Polska ma 3 sztuki bobinek, zaś ta na zdjęciu jest własnością innego przewoźnika - zgadujcie. We Włosienicy jest na polonizacji. |
|
|
ST44-1201
10.09.2008 15:40
|
Zmieniono silnik spalinowy na Kołomnę (4 suw) lecz moc pozostała bez zmian. Ta sama została również szafa, silniki trakcyjne (choć przewinięte). Kabina maszynisty zyskała nowy pulpit oraz klimatyzację. Tyle z podstawowych przeróbek. |
|
ST44-1201
08.09.2008 21:21
|
Owszem. Prawie 4 godziny czatowania opłaciły się wreszcie. |
|
|
TEM2-309
29.08.2008 18:09
|
Nie robicie czasem jakiejś imprezy z TKh niebawem?? |
|
TEM2-309
29.08.2008 17:52
|
Fotka poza płotem, to jest zbyt duże, aby zmieściło się całe w kadrze jeśli przejdziesz przez płot. |
|
|
SM42
27.08.2008 20:29
|
Owszem, wejście graniczy z cudem. Partyzantka to jedyne rozwiązanie, lecz trzeba z tym uważać! Obiekt jest strzeżony, w środku biegają pieski a ochrona boi się terrorystów. |
|
|
810 447-3
17.08.2008 21:13
|
Bardzo fajne miejsce. Cała linia Humenne - Pre?ov jest rewelacyjna, godna do zaliczenia zarówno pociągiem jak i fotograficznie. |
|
|
SM48-177
12.08.2008 17:21
|
Niezła zdzira. |
|
|
EP09-025
04.08.2008 16:43
|
... tam zarosło. |
|
|
232 484-6
25.07.2008 10:36
|
Kolejny raz proszę o wpisywanie w słowach kluczowych "PCC". Lokomotywa jeździ w PCC Kolchem, zaś EWR to spółka-córka PCC oraz DB Railon. |
|
|
WŁ10u-735
23.07.2008 16:19
|
... a ten jak zwykle dorzuca ostro do pieca ;) |
|
|
Moja prywatna kolej ogrodowa
22.07.2008 20:29
|
To jest bocznica, pociągi jeżdżą tam zwykle codziennie, jednak zależy to od zapotrzebowania HZ. |
|
|
SN61-168
18.07.2008 13:31
|
W zasadzie przesuniecie imprezy na wrzesień ma kilka plusów. Studenci nadal maja wolne, nieroby tym bardziej, jedynie młodzież szkolna ma podstawy do narzekań, ale przecież impreza jest w weekend, a na początku września z pewnością nie będzie wiele nauki. Ja tam sie cieszę, że góry dookoła zaczną się rumienić wrześniowym słońcem, mniejsza temperatura to większe kłęby pary. Najważniejsze, że impreza się odbędzie. |
|
|
EP09-037
15.07.2008 20:40
|
Niestety do żylety to sporo brakuje. Aby była widoczna musiałbym stać przy peronach Będzina Miasta. |
|
|
3E/1-54
10.07.2008 21:59
|
O ile mi wiadomo przysłaliście pismo z prośbą, która została zaakceptowana. Tak więc teraz tylko kwestia organizacji transportu. |
|
3E/1-54
10.07.2008 19:11
|
Wagoniki, wraz z salonka miały zostać przekazane do Pyskowic, lecz zawalenie się dachu Pyskowickiej szopy pokrzyżowało plany. Aktualnie wszystkie wagoniki stoją na magazynie w Jaworznie Szczakowej nieopodal biurowca, tuż obok parowozów. Są lekko zdekompletowane, lecz trochę wysiłku zapaleńców z pewnością mogłoby doprowadzić je do stanu sprzed lat. |
|
|
TEM2-233
08.07.2008 19:43
|
Tak, chodzi o 15W. |
|
TEM2-233
07.07.2008 22:00
|
Po prawej stronie kadru, wśród krzaków widoczny jest wagon typu piaskarka. Wagon ten był ostatnim zachowanym wagonikiem trzyosiowym. Niestety nie posiadam więcej zdjęć tego wagonu, który został pocięty w I kwartale 2008 roku. Już w czasie wykonywania fotki wagonik był odstawiony, przykryty metalową płytą i w takiej formie służył lokalnym sieciowcom. |
|
|
SM31-091
06.07.2008 21:53
|
Różnie, zwykle 16-17. Latem foto pod słońce, o innej porze zbyt ciemno. Trafiłem na pochmurną pogodę więc starałem się to wykorzystać. |
|
|
SU45-011
02.07.2008 13:57
|
Piękne foto!! Dla mnie to jest foto miesiąca. Naprawdę rewelacyjne. |
|
|
ET22 - 676
29.06.2008 08:48
|
Wiesz, te wagony są 4 osiowe. Zaś co do ich "pasażerskości", to skąd wiesz co jest w środku ;)
U nas kiedyś był przypadek, że w czasie transportu kontenera, który przybył zza wschodniej granicy, doszło do jego uszkodzenia poprzez rozcięcie poszycia od wewnątrz! |
|
|
060Da-6123
07.06.2008 15:43
|
W czasach świetnosci to pamiętam osobówki ?azy - Sędziszów. Byłem przekonany, że jakiś czas ten przystanek był nieużywany, widocznie coś mi się pomyliło. A co do Jęzora, to zatrzymują się 2 pary osobówek na postój techniczny. |
|
060Da-6123
07.06.2008 13:57
|
No jakto? Przecież był przez jakis czas nieczynny. |
|
060Da-6123
07.06.2008 13:04
|
Racja, przystanek jest czynny. O ile dobrze pamiętam, to ten p.o. był nieczynny w jakimś poprzednim rozkładzie, stąd automatycznie uznałem go za nieczynny nadal. Po sprawdzeniu okazało się, że kolejarze wywalczyli przystanek. |
|
|
S267
06.06.2008 09:45
|
Owszem, PCC przejęło większościowy pakiet PTKiGK Rybnik. Przejęcie pozostałych udziałów jest w trakcie rozmów. |
|
|
311D-15
04.06.2008 14:18
|
Zdjęcie zrobiłem około 15 15. Polowania nie było, poszedłem opróżnić sidła ;) |
|
|
S267
04.06.2008 14:14
|
Również proponuję dodać do słów kluczowych PCC. |
|
|
060Da-1547
01.06.2008 10:38
|
Widzisz, to świeża sprawa więc nie wszyscy kojarzą ;) Spodziewałem się, że tak będzie. Ważne, że już wszystko jasne. Pozdrawiam! |
|
060Da-1547
01.06.2008 10:23
|
Przewoźnikiem jest PTKiGK Rybnik - zgadza się ale, PCC to określenie całej grupy, w skład której wchodzą PCC Rail S.A., PCC Rail Coaltran, PCC Kolchem, PCC Spedkol oraz właśnie PTKiGK Rybnik. Ponieważ nie piszemy pełnej nazwy każdego przewoźnika tylko nazwę całej grupy, tak w tym przypadku również warto uwzględnić nazwę PCC. Tak samo jak w dziale "Elektryczne" są loko Cargo, IC oraz PR, tak i po wpisaniu "PCC" wyszukiwarka pokaże fotki taboru Grupy a nie jednego tylko przewoźnika. |
|
060Da-1547
01.06.2008 08:30
|
Nieskromnie proponuję dodać do słów kluczowych także PCC. |
|
|
311Da-02+01
19.05.2008 16:36
|
Silnik spalinowy jest ten sam co w 311D, różnica polega tylko na wózkach, w tym przypadku zastosowano szerokotorowe. Różnica w nazwie powstała właśnie z uwagi innej szerokości toru, dla jakiego dedykowany jest lok. |
|
|
ED72-012
14.05.2008 08:46
|
?le się wyraziłem, stacją Jęzor jest jak najbardziej, lecz ruch pasażerki dawno zawieszony. Zatrzymują się tam tylko 2 pary osobówek na "postój techniczny" dowożąc dyżurnego. |
|
|
|
|
363.137-1
12.05.2008 20:26
|
Mam ustawioną opcję czyszczenia matrycy przy każdym włączeniu aparatu ale jak widać nie zawsze jest to skuteczne. |
|
|
311Da-01
10.05.2008 12:23
|
Proponuję dodać podkategorię 311Da do kategorii "spalinowe" bo prywaciarz to raczej nie jest ;) |
|
|
3E-39
27.04.2008 17:52
|
To nie jest 3E-039, nie ma czegoś takiego. Lokomotywa ma oznaczenie 3E-39 zaś "zero" jest swego rodzaju bonusem od ZNLE. Trzeba to będzie zamalować. |
|
|
SA106-010
26.04.2008 07:47
|
25.05?? Czyli za miesiąc takie będą! Dobrze wiedzieć ;) |
|
|
181 017-5
09.04.2008 08:41
|
Zamiast "PCC_Rail_Szczakowa" proponuję jedynie PCC ponieważ:
1 - PCC Rail Szczakowa aktualnie nazywa sie PCC Rail S.A. zatem "przeterminowana" nazwa.
2 - Wypisywanie każdej ze spółek PCC osobno utrudni szukanie. Lepiej ograniczyć się do samego PCC. |
|
|
311D + LS1000
05.04.2008 15:40
|
Dnia 04.04.2008 LS1000-001 wróciła po dzierżawie do PTKiGK w Rybniku. |
|
|
ST44-1074
05.04.2008 13:27
|
Uzbierałeś już jakieś dane do swojej pracy mgr? |
|
|
W Gubinie ...
01.04.2008 21:07
|
Dokładnie. Sam pisałem protokół zdawczy na jedną z tych beerek ;) |
|
W Gubinie ...
01.04.2008 12:45
|
Uwierz, wiem co mówię. Numerki 333 oraz 154 właśnie wracały z PCC Rail z Sosnowca Jęzora do PCC Kolchem w Brzegu jako zwrot po dzierżawie. |
|
W Gubinie ...
01.04.2008 12:03
|
Przewoźnikiem nie jest East West Railways lecz PCC a konkretnie PCC Kolchem z Brzegu. East West ... to firma bedąca spółką PCC oraz DB Railon, jest ona właścicielką biało-czerwonych ludmił i zajmuje się dzierżawą tychże do PCC Kolchem. Tak wiec w słowach kluczowych warto wpisać przewoźnika - PCC. |
|
|
3E/1-54
01.04.2008 08:05
|
W Czechach? Wszystko w swoim czasie ;) Około połowy roku winno się ruszyć. |
|
3E/1-54
01.04.2008 07:47
|
Lecz modernizacja nie ograniczyła się tylko do szyb. Widać na fotce coś jeszcze :) |
|
|
Będzin Miasto
29.03.2008 21:03
|
Owszem, na fotce widać Katowicką połówkę Długosza. Na uciągu EU07, zdaje się o numerze 107 |
|
|
SM31-127
12.01.2008 15:59
|
Pociąg jak pociąg, jeździ wg. rozkładu, wozi ludzi do i z roboty. Zawsze ten sam szczątek ryflaka i zwykle SM31. Ogólnie bardzo fajna sprawa ;] |
|
|
66002 & 66006
07.01.2008 10:40
|
Cóż, każdy z nas ma chyba świadomość, iż naruszenie przepisów może się skończyć mandatem. Czasami dyżurni okazuję dobrą wolę a czasami z braku lepszych zajęć patrzą jak komuś zrobić koło dupy. Zaś SOKista z pewnością woli dać mandat MK niż gonić np. węglokradów. Jeśli więc ktoś nie ma pozwolenia na przebywanie na terenie PLK musi sobie zdać sprawę w wolnego wyboru. Nikt mu nie każe wchodzić na tory aby zrobić fotkę, decyzja należy do każdego MK. Ja sam również dostałem kilka razy mandat i nie bulwersuje mnie to ani nie spędza snu z powiek. Normalna konsekwencja postępowania niezgodnego z przepisami. Jeśli chcecie to zmienić to proszę się zorganizować z stowarzyszenie, zarejestrować w sądzie i wówczas pisać pismo do SOK czy tam PLK o przeszkolenie i wydanie odpowiednich kwitów. Wystarczy wiec troszkę przedsiębiorczości i cierpliwości by w przyszłości uniknąć takich sytuacji. |
|
|
TEM2-278
03.01.2008 15:37
|
Luzik ;) szkoda, że nie czekaliście bo np Sadorg zrobił ładną fotkę ;p |
|
|
SM42-2219
20.12.2007 16:46
|
Lok należy do PCC ?LK, aktualnie przebywa w kuj-pom'ie |
|
|
311D-08
06.12.2007 20:37
|
@Grześ - owszem, będą stonki. Aktualnie jedna powinna już się meldować w Toruniu, jutro druga z rańca jedzie do Grudziądza.
@Pechu - nie dzierżawione a leasingowane od CB Rail. |
|
|
ET182-002
24.11.2007 13:26
|
Nie. To są 2 lokomotywy czeskie serii 182. Poszukaj sobie w necie trochę info na temat serii 18x (1,2,3). |
|
|
BR 232-066
22.11.2007 13:14
|
Wart uwagi jest pociąg na EC Katowice. Prowadzony jest na 2 x TEM2. Poza tym jedzie widoczną po prawej stronie foty łącznicą do Katowice Dąbrówka Mała. Bardzo fajny, rzadko używany fragment linii. |
|
BR 232-066
22.11.2007 11:25
|
Myślę, że nie możemy mówić w tym przypadku o żadnym rozkładzie ;) Wg zapotrzebowania. |
|
|
TEM2-261
21.11.2007 20:17
|
Sosnowiec Maczki, drezyna innego prywatnego przewoźnika przewoziła różne badziewstwa, które nie zmieściły się w skrajni i skutecznie unieruchomiły tamare. Połamane barierki, rozbita budka maszynisty, pogięte drzwi do akumulatorów - obraz nędzy i rozpaczy. |
|
|
311D-05
21.11.2007 20:15
|
Owszem, lok będzie tylko częściowo oklejony, miał być dziś ale się nieudao ;) |
|
|
TEM2-261
21.11.2007 16:38
|
Minął rok od kiedy zrobiłem ta fotkę. Dzisiaj lokomotywa uległa wypadkowi. :/ |
|
|
BR 232-066
03.11.2007 09:08
|
Z Sosnowca. Na Szczakowej stoi TKp i Ty51 (o ile się nie myle). W profilu jest mój nr gg, jesli chcesz mozesz z niego skorzystać ;) Odpisze jak tylko będę przy kompie. |
|
BR 232-066
01.11.2007 17:17
|
Musisz posiadac zezwolenie na przebywanie i fotografowanie na terenie nalezacym do PCC. Jesli nie posiadasz możesz fotografowac z ulicy.
Napisz kiedy zamierzasz wię wybrać. |
|
|
Międzychód
31.10.2007 07:57
|
No ładnie! Makieta rewelka! Kto jednak wypuścił na szlak gagara bez jednego zderzaka? |
|
|
Horne Povelice
22.10.2007 20:58
|
Olkowi chodzi o to, że musi wybierać między dwiema kategoriami a mianowiie "wąskotorowe" - do których niewątpliwie zalicza się pojazd na fotce, oraz "zagraniczne"->CD. Ponadto zauwazył, iż w kaegorii "wąskotorowe" nie ma podkategorii "zagraniczne" co mogło by w tym przypadku bardzo się przysłużyć. |
|
|
810 145
19.10.2007 20:13
|
Sympatyczny widoczek. |
|
|
SM42-903
19.10.2007 06:43
|
Czy jesteś pewien, że administracyjnie ta złomnica jest w Będzinie? Bo wiesz, nawet olejna złomnica "Złomrex" leży jeszcze w Sosnowcu... |
|
|
ST43-216
16.10.2007 10:28
|
Spać to ja mogę ale praca wzywa. Na moim lapku zdjęcie jest tragiczne. Próba wyciągnięcia niedoświetlonych miejsc zakończona niepowodzeniem. |
|
ST43-216
16.10.2007 06:06
|
Na moim monitorze zdjęcie jest co najmniej fatalnej jakości. Czy jest tu coś niepowtarzalnego, wartego publikacji? Jeśli nie to proponuję poprawić ujęcie i wrzucić dobre. |
|
|
Ol49-111
15.10.2007 06:18
|
Bardzo, bardzo ładne foto! |
|
|
182 007-5
10.10.2007 20:29
|
Popraw słowa kluczowe, poza tym bardzo przyjemny portrecik :) |
|
|
Ok1-359
06.10.2007 08:43
|
Ja uważm, że to zdjecie jest świetne i wcale mu nie brakuje syreny. Nawet mogła by popsuć nieco klimat, gdyż trzeba by robić fotkę pod innym kontem. dla mnie tym zdjęciem autor dowiódł, że nie trzeba sobie na sila motywu sprowadzać wystarczy umiejętnie wykorzystać to co oferuje szlak. :) |
|
|
TEM2-182
02.10.2007 20:30
|
Jak najbardziej Mysłowice :) |
|
TEM2-182
02.10.2007 15:53
|
Tak jak pwoiedział Jędruś, z powodu remontu jest zamkniecie od 7 30 do 15 30 codziennie. I tak aż do końca listopada. Zaś poza zamknieciem pociągi jadą wg. zapotrzebowania. |
|
TEM2-182
02.10.2007 15:21
|
Linia bezposrednio nie ejst zakrzaczon. Kiedyś były tu 2 tory (Magistrala Pólnocna), aktualnie ejst jeden. Pociag porusza się po dawnym "właściwym" torze zaś krzaczki wyrosły w miejscu drugiego toru. |
|
|
Jęzor we mgle
01.10.2007 17:00
|
Lokomotywy BR 231 to wersja towarowa bez ogrzewania wagonów i bez hamulca elektrodynamicznego z prędkoscią max. 100 km/h. Mają też szafę elektryczną rozłożoną na kilka szafek ułożonych w dziwnych miejscach. BR 232 to wersja pasażerska o prędkości 120 km/h. Niestety eksploatowane w Polsce masyzny maja zdjęte prądnice sprzęgów ogrzewania składu celem "odchudzenia" lokomotywy. |
|
Jęzor we mgle
01.10.2007 10:59
|
Nie dużo ;) W większości to drobne usterki typu zapowietrzenie układu paliwa ;) |
|
|
SM42-851
23.09.2007 21:24
|
Znaczy ujdzie w tłumie? ;) |
|
|
BR 232-152
22.09.2007 20:08
|
Przewoźnik, który posiada licencję na przewóz osób a który nie wykonuje takich przewozów traci licencję. Zatem PCC (oraz inni przewoźnicy posiadajacy licencje na przewóz osob) musi raz na jakiś czas organizowac takie oto przejażdżki ;) |
|
BR 232-152
21.09.2007 12:41
|
A przypadkiem nie 7? Chyba, że ktoś wysiadł po drodze. |
|
|
BR 232-066
20.09.2007 20:44
|
Widzisz Olek, trzeba zadzwonić w pewne miejsce to sie dowiesz czy pociag pojedzie ;) |
|
|
ST43-103
20.09.2007 20:32
|
A po co ma zarzucac? W każdym zdjeciu mozna się czegoś dopatrzyć. To jest OK, dużo lepsze niż poprzednie (moim zdaniem). Mimo wszystko najbardziej podoba mi się inne Twoje foto z Ostbahnu (niestety nie ma go na WRP - a szkoda). |
|
|
SU45-128 + ST43-103
20.09.2007 06:14
|
Nie chodzi o równanie się jakością, bo sam mam wiele słabych fotek. Po prostu komentuje tą fotkę i piszę co o tym myślę.
@Andrzej Klauza : domyślam się, że takiego składu się nie powtórzy, ale motyw chyba jeszcze istnieje prawda? |
|
|
ST43-103
20.09.2007 06:10
|
Tym razem bardzo się podoba :) |
|
|
SU45-128 + ST43-103
19.09.2007 21:28
|
Cóż, wydaje mi się ze autor na siła próbował reanimowac foto. Niestety na dobre mu to nie wyszło (zdjęciu). Kadr nie wygląda na przemyślany, przepalone niebo przyciemnione wyraxnie "nie pasuje" do reszty fotki. Byc może szeroki kąt był próba poradzenia sobie z robieniem zdjęcia pod słonce. Mimo wszystko uważam, że fota jest niedopracowane i chyba łatwiej powtórzyć motyw niż na siłe wyciągac coś z tego. |
|
|
|
|
BR 232-066
16.09.2007 22:02
|
Czyli że co było złe? Zbyt cyjanowe czy moze coś innego? |
|
|
Grześ na łowach
11.09.2007 18:08
|
Cóż, jest to dosć duże wzniesienie na Kostuchnie. Musisz dotrzeć własnie na Kostuchnę, hałda jetst tuż obok kopalni (widać zresztą na fotce). Ogólnie całą miejscówkę widać z baaardzo daleka. |
|
Grześ na łowach
10.09.2007 09:06
|
Hej, hałda nie jest ogrodzona, można na nią swobodnie wchodzić. ?adny widok z niej był wtedy lecz do focenia kolei średnio użyteczna (krzaczory). |
|
|
TEM2-269
09.09.2007 11:13
|
Oficjalnie zakaz jest, z fotkami bywa różnie. To, że zdjęcie zrobiłem góry to efekt zamierzony, widać na fotce wszystko co być winno. Foty bezpośrednio spod koparki zazwyczaj ograniczają się jedynie do kawałka pociągu i koparki. Taka jest moja koncepcja na to foto, masz lepszą to zrób i pokaż, wtedy pogadamy ;) |
|
|
ST43-398
05.09.2007 17:20
|
Co mi nakłamałeś, że Ci fotki "takie sobie" powychodziły? Ty niedobry! |
|
|
TEM2-092
03.09.2007 13:20
|
Regularność kursowania składów dawnej Kuźnicy jest żadna. Po prostu albo pojedzie albo nie ;) Ja tego dnia byłem na ?agiszy, widziałem jak ten skład wyjeżdża wiec z łatwością go dogoniłem (z ?agiszy przez Zieloną na Kuźnicę jest bardzo blisko a pociąg jedzie przez Brzozowicę). Generalnie czasem jedzie kilka pociągów, czasem nic. Jak chcesz to odezwij się do mnie na gg lub @. |
|
TEM2-092
03.09.2007 06:30
|
Być może jest to zasługa zachodzącego słońca, które wisiało już bardzo nisko. Jeśli jednak ktoś jeszcze napisze, że żółci jest zbyt wiele to postaram się poprawić foto. Możliwe, że mam źle skalibrowany monitor. |
|
|
Px48-1756
30.08.2007 14:28
|
Super zdjęcie, bardzo mi się podoba! |
|
|
ale pipa!
21.08.2007 14:37
|
Na skanie się okazało że ani nie 099 ani nie 097 tylko 083 :) |
|
|
TEM2-053
21.08.2007 10:01
|
Problemy z ochroną huty są zawsze, kwestia odpowiedniego załatwienia sprawy ;)
Jak chłopaki z LHS chcieli wejść na teren spółki to musieli rok wcześniej pisać prośbę i odpowiednio ją umotywować. Dziwne zwyczaje panuję w Hucie Katowice [w ZNLE też nie jest rewelacyjnie, prawda Krzysiek ;) ] |
|
|
Final wypadku na fotki 1
18.08.2007 21:35
|
Ja tam widzę że szczęście miałeś w tym całym zdarzeniu ponieważ drzewko "odcisnęło" się akurat na słupku między drzwiami.
Pozdrawiam, wrcaj szybko do zdrowia! (wiecej rozwagi na przyszłosć ;p ) |
|
|
Ty2-953 Mszana Dolna Marki
09.08.2007 19:25
|
Mogę Ci powiedzieć, że moja druga połówka, ja i nasz dobry kolega odbyliśmy przejazd do Zakopanego i spowrotem pociągiem retro. Poza nami jechało wiele innych osób. Wyobraź sobie, że istnieje jescze coś takiego jak wolny wybór, którym pociągiem pojadę a któremu zrobię zdjecie. Chyba że według Ciebie miałem obowiązek zaliczyć wszystkie możliwe przejazdy.
Ciekaw jestem co robil szanowny Ciekawski? Iloma pociągami jechał? Darmowymi czy moze kupowla bilet (my płaciliśmy) a jeśli go nie było na Parowozjadzie to z jakiej to racji? Przeciez winien wspierać takowe imprezy jako MK. Chyba, że MK jest z niego tylko w komentarzu pod czyimś zdjeciem... |
|
Ty2-953 Mszana Dolna Marki
09.08.2007 06:36
|
Dobrze wnioskujesz ;) W Chabówce byliśmy już w piątek około 18, zaś w sobotę byliśmy z rańca w grupie pościgowej :) Wiem, że w sobotę było ciężko z dojazdem toteż wolałem nie ryzykować, poza tym lepiej wstać o 5 niż wstawac o 2 ażeby dojechac do Chabówki na 6 :) |
|
|
TKt48-18
02.08.2007 07:03
|
Minoltą, zależnie od potrzeb Z6 lub Dynax 4 (superia 100/200 a ostatnio kodak profoto 100) |
|
|
T448p-047
24.07.2007 20:42
|
Zaraz się chałupa obali! |
|
|
T448p-140
22.07.2007 20:37
|
Szlabany są z obu stron przejazdu ale ponieważ autor fotki stał obok jednego z nich to go nie widac na zdjęciu. |
|
|
TEM2-307
16.07.2007 16:20
|
Sputnik i ryflak? Skąd na Szczakowie ryflak? Chyba, że masz na myśli te ryflowane 2 osiowe wagoniki? |
|
|
Zachód słońca
14.07.2007 19:34
|
Myślę, że to bardzo dobry pomysł zaprosić Eximusa do współpracy na WRP :) |
|
|
EP07-424
05.07.2007 14:45
|
Trzy lata trzymał tylko dla siebie i się nie pochwalił... Egoista ;p |
|
|
TEM2-082
03.07.2007 16:18
|
Zdjęcie zostało zrobione na linii 133 na odcinku pomiędzy stacją Dąbrowa Górnicza Ząbkowice a dawnym przystankiem Dąbrowa Góricza Huta Katowice. Aby bliżej poznać miejsce trzeba stanąć na wiadukcie nad przystankiem Huta Katowice i spojżeć w kierunku DGZ. W oddali pojawi się luczek w prawo i to własnie jest tam. |
|
|
Ol49-111
01.07.2007 22:00
|
To zdjęcie nie jest ładne. Ono jest Rewelacyjne!! :) Grarulacje dla autora. |
|
|
140 067-0
26.06.2007 09:58
|
?adny kawałek historii ;) |
|
|
BR 231-063
18.06.2007 17:11
|
Tam nie ma czego remontować :( co najwyżej dawca części. |
|
|
EU07-538
17.06.2007 14:44
|
Tak, w tle widać perony Zdroju :) |
|
|
401Da-079
12.06.2007 23:04
|
?wietnie to wygląda. |
|
|
401Da-414
06.06.2007 23:55
|
Jestem pewien, że to jest 414 a nie jak podejrzewasz 444. W razie potrzeby mogę pokazać zbliżenie oznaczeń loka. |
|
|
SM31-050
01.06.2007 22:54
|
Patrząc na wagony tez tak myślałem ale patrząc na to którędy jedzie to chyba jednak z Dańdówki. Ze Strzemieszyc (a pewnie masz na myśli SaintGobainGlass) to by jechał przez Wschodnią->łacznicą na Dorotę i dalej przez Maczki. Ale oczywiście mogę się mylić :) |
|
|
SM31-045
01.06.2007 16:19
|
Nareszcie Grzesiu! Bardzo się cieszę, że wreszcie dodajesz na wrp. :) |
|
|
Ty2-953
31.05.2007 18:43
|
Może lepiej Minolte? Przejściówka na M42 kosztuje tyle camo co do canona zaś ceny szkiełek dedykowanych do Minolty tańsze. Samo body tez tańsze. Zresztą odezwij się do mnie to się przekonasz ;) |
|
Ty2-953
31.05.2007 16:33
|
Nie wiem czy jest sens inwestowac w zenita. Fakt, że kiedyś był popularny spowodowany bł jedynie brakiem czegokolwiek innego. Mały zakres czasów (w dodatku bardzo nieprecyzyjnych) i częste przypadki nierównomiernego pzrebiegu migawki. No i oczywiscie kilo złomu. Na allegro można za 100 kupić coś lepszego a zenka postawić na półce ;) |
|
|
Tw53-2570
26.05.2007 14:20
|
Na innym zdjęciu ;p |
|
|
TEM2-148
25.05.2007 16:13
|
Fakt, że jest tam w promieniu kilkuset metrów istna kopalnia motywów ale jak widac kolega woli skupić się na odtwórczym powielaniu motywów już znanych. |
|
|
EU07-316
24.05.2007 18:41
|
Troszkę dalej niż koniec peronu nr1, stałem na wiadukcie. |
|
|
kible
23.05.2007 18:32
|
?adnie ale widzę, że masz pewne braki. Między ?azami a Chruszczobrodem jest Wiesiółka, Ząbkowice są pomiędzy Sikorką a Gołonogiem (o którym zapomniałes a leży przed D.G. Gł.). Będzin Miasto leży pomiędzy Ksawerą a zwykłym Będzinem, poza tym między Zawierciem a Częstochową widzę wieeelką dziurę ;p uzupelnij wiadomosci. |
|
|
ST44-966
22.05.2007 21:00
|
Ciekawe rzeczy piszesz, szlak Siewierz-Poręba? A gdzie tam jest jakiś rozjazd czy choćby semafor? |
|
|
Ty2-953
21.05.2007 20:45
|
Czerwony (jak go nazwałem) stał na zarośniętym prawym torze ale tuż przed przyjazdem pociągu uciekl za drzewka za co należy mu się pochwała ;) |
|
|
SA133-004
20.05.2007 21:20
|
To ja Ci bardzo dziękuję! Kiedy pokażesz swoje zdobycze ? Pozdro! |
|
|
060Da-2384
25.04.2007 20:52
|
Tyle roboty z reanimacją fotki... myślę, że prościej będzie tam wrócić i poprawić ;) |
|
|
ET41-160
25.04.2007 20:50
|
Nie ma to jak sprawdzony motyw? |
|
|
EP07-338
09.04.2007 16:47
|
Miło powitać kolejnego użytkownika :) |
|
|
742 113-4
07.04.2007 18:08
|
Dokładnie tak! W środku podróżowała jakaś ekipa. Na dalszym planie widoczna koparka, były dwie, każda podłączona do mini wagoniku, obie odpalone ale dookołoa nihuhu żadnej żywej duszy. |
|
|
Bardotki do Lichkova
07.04.2007 18:06
|
Prawdą jest, że foty przedstawiające tabor zagraniczny są rzadziej odwiedzane. Niemniej jednak ja zawsze takie oglądam (niestety najczęściej na zagranicznych galeriach, gdyż u nas jest dość mało takich fotek) z przyjemnością.
Jeśli chodzi o mnie i mojego kompana to obawiam się, że nic nie jest w stanie nas odstraszyć od focenia poza granicami Polski (nawet Straż Graniczna, która interweniowala w naszej sprawie niebawem po zrobieniu tego zdjecia). :)
PS: Miło, że się podoba ;) |
|
|
750 259-4
04.04.2007 17:21
|
Wiesz, niektórzy paszporty mają już od jakiegos czasu i żadna to rewelacja pojechac do Czech. Poza tym dziwi mnie Twój komentarz ponieważ to już prawie 2 lata jak do Unii weszlismy - chyba czegos nie zauwazyłeś. |
|
|
EU06-18
20.03.2007 15:47
|
Nie masz problemów z nieskończonością? Ile kosztuje taki pierścień i gdzie go można nabyć? |
|
EU06-18
19.03.2007 23:10
|
Z jakimi manualnymi szkłami Twoj nikon współpracuje? |
|
|
749 248-1
18.03.2007 22:06
|
Bardotki mają grzanie składu? Przecież to lok towarowy. |
|
|
ST44-966
15.03.2007 17:35
|
Nie! Droga 78 przechodzi mostem nad ta linią pomiędzy Siewierzem a Porębą, przejazd widoczny na zdjeciu jest na drodze 795. |
|
|
SM42-688
15.03.2007 15:29
|
Oj ciągnie Cię do złego Arturze ;p Jak tylko będe miał fotke to napewno pokaze :) |
|
|
ST44-966
14.03.2007 16:55
|
Wiesz... widziałeś kiedyś w Siweierzu przywaciarza?? Podobno w 2006 roku Lotos mial 3 wizyty na Mierzęcicach ale niestety nie znam dat. Planowo jeździ tam w 1/3/5 SM42 do Electroluxa oraz sezonowo (czyli jak jest zapotrzebowanie) 1-5 ST44 (966 lub 926 a czasami to nawet oba naraz). Podobno ktoś widział w Siewierzu nawet SM31. |
|
|
TEM2-230
03.03.2007 08:31
|
Dziękuję za pochwałe. Jednak w sprawie obróbki to może niech zostanie takie jak jest. Być może to kwestia monitora ale Twoja propozycja jest jak dla mnie zbyt cyjanowa (jak robiem zdjęcie to wszystko wyglądało tak pośrednio ale troche bliżej tej mojej wersji obróbki). Pozdro! |
|
|
ET22-369
18.02.2007 12:16
|
Bardzo dobrze, ze podpowiadasz ;) Zmienił mi się adres mailowy i nie mam Twojego adresu. Mój nowy jest w profilu. Pozdro. |
|
|
TEM2-230 + TEM2-218
14.02.2007 14:50
|
Dokładnie Jęzor Centralny, pędnie są i pewnie jeszcze dłuugo będą. Jesli dobrze pamietam to jedynie koło przejazdu przed budynkiem PCC coś wymienili, jednak nie jestem pewien w 100% |
|
|
Zdawka do Czatkowic I
04.02.2007 10:58
|
Często Filipie jeździsz tamtędy? Sądząc po fotkach to w Jaworznie skręcasz na DGZ... moze chciałbyś kiedyś wysiąść po drodze? Zapraszam i chętnie oprowadzę po lokalnych motywach :) |
|
|
TEM2-027
03.02.2007 23:34
|
... do posterunku Katowice Borki, skąd może pojechac dalej na Siemianowice (aktualnie zlikwidowany posterunek Bańgów gdzie spotyka się ze szlakiem kuźnicy do Będzina ?agiszy) lub wyjechac na linie pekapowską lącznicą na Katowice Dąbrowkę. Ten pociąg jechał zapewne na Szyb Witczak. |
|
|
ET41-052
29.01.2007 09:07
|
Nie zdarza się, że składy towarowe jadą jak osobówki przez Strzemieszyce? Natomiast o Wschodniej wspomniałem w takim sensie, że podobne składy stały tam na postojowych przez długi czas a Ty pisałeś, że być może: "jechał znacznie wcześniej z postojem po drodze" bo to, że inaczej jak przez Wschodnią "niedasie" to wiem ;) |
|
ET41-052
26.01.2007 16:31
|
Dokładnie jest tuż za posterunkiem Kozioł (widac na fotce) tak jak mowisz, czyli na ostatnim odcinku D29-171, zdjęcie było zrobione... około 12-13 (z pólgodzinną tolerancją). Kilkanascie minut przed tym skladem jechały dwie stonki własnie po Kozioł-Okradzionów, zapewne do ?az na tankowanie. |
|
|
ST44-2035+2053
18.01.2007 22:59
|
Zalezy, jeśli wchodzisz na żywca, zrobisz kilka klat i zbierasz się w przyzwoitym tempie to nie ma problemów ;] |
|
|
EU07-540
11.01.2007 15:32
|
Jak najbardziej zaowocowało ale tylko na jednym przejeździe, przynajmniej na odcinku Sól - Zwardoń |
|
|
EP09-015
09.01.2007 11:54
|
To z pośpiechu, teraz będe pamiętał :) |
|
|
EN57-2045
31.12.2006 15:17
|
Ja też robiłem tam kiedyś na stałoogniskowym, miałem wtedy tylko 37 (Mir 1B), 58 (Helios 5), oraz 135 (Jupiter) i faktycznie było ciężko. Pewnie gbybym dysponował takimi szkłami jak Ty wtedy, to bym mial identyczne foto. Wiesz, kawalek góry nie jest błedem, ale jednak bardziej mi się podoba kiedy ten maly kawałek jest niż go nie ma. Zresztą rzecz gustu, foto dodałem tylko tak dla przypomnienia ;) Będzie lepsze to się pochwale... chyba że mnie uprzedzisz ;p |
|
EN57-2045
31.12.2006 11:48
|
Da sie zrobić lepsze i napewno takowe zrobię :) Trzeci raz byłem już w Rycerce z myślą o tym zdjęciu i za każdym razem pogoda była tragiczna, to tez jest ciemne, słupa ledwo widac, góra lekko za mgłą. Porównując oba zdjęcia Twoje lepsze (poza tym z siódemką a nie kiblem od zada) zdecydowanie. Pocieszam się tym, że nie uciąłem góry ;P |
|
|
EU07-543
30.12.2006 17:14
|
Bobina jeździła tylko z Goralem w starym rozkładzie, niestety skończyło się jej dopuszczenie więc w tym RJ napewno jej nie zobaczymy na szlaku (przynajmniej w malowaniu Słowackim). Podobnie było ze Skalnicą, która jeździła na ED72 z 2 rodzajami patyków (Polskim i Słowackim), jej też skończyło się dopuszczenie u naszych południowych sąsiadów, więc z Krakowa do Zwardonia jeździ siódemka. |
|
|
Pasażerka
30.12.2006 09:56
|
D80, jak dla mnie :) podstawowe szkło 18-70 3,5-4,5 nie jest złe ;) |
|
|
EP05-01
27.12.2006 10:39
|
Tak, to prawda, spuszczano ją zawsze na zimę. Po zbudowaniu tamy woda zostawała cały rok, dzięki czemu zalew znacznie się powiększył od tego "sezonowego" |
|
EP05-01
25.12.2006 14:49
|
Dokładnie 28 km czyli planowo około 15-20 minut jazdy od Zawiercia, pomiędzy dwiema wsiami: Kostkowice - po lewej stronie torów, oraz Dzibice, po prawej od nasypu. Trudno sobie wyobrazić, że puste pole widoczne w tle kilka miesięcy po zrobieniu tego zdjęcia zostało zalane wodą z pobliskiego strumienia, co docelowo doprowadziło do efektu jaki widac tutaj -> http://stud.pam.szczecin.pl/~wizard/details.php?image_id=7483 Pociągi zjadują się na obu fotach w tym samym miejscu, tyle że relacje są przeciwne. |
|
|
SM42-183
13.12.2006 23:17
|
Potrzebny po to, żeby np znać numer pociągu widocznego na fotce (jechał tylko jeden więc nie powino być problemu z ustaleniem numeru) |
|
|
ET22-676
13.12.2006 15:27
|
Jest to Jaworzno Długoszyn, posterunek o takiej samej nazwie znajduje się kilkaset metrów w stronę Szczakowej. |
|
|
SM42-183
13.12.2006 14:43
|
... że stonka wpycha wagony, ponieważ nie ma się jak obrócić na terenie zakładu. |
|
|
ET22-676
13.12.2006 13:19
|
dopisz jeszcze miejsce zrobienia fotki :) |
|
|
Pocztówka ;)
12.12.2006 00:42
|
Rewelka to mało powiedziane :) |
|
|
ST44-399
05.12.2006 17:18
|
Arturze, w nawiązaniu do wyższosci świąt jednych, nad drugimi powiem tak:
W PKM Sosnowiec kierowcy chwalą sobie zamknięte kabiny, motywując to tym że jest ciszej i cieplej. Autobusy marki Solaris, które od pewnego czasu zastępują zużyty tabor w moim mieście, od początku miały kabiny pólotwarte, na co kierowcy narzekali. Czy zatem należy wnioskować, że Jelcz M11 jest lepszy niż Solaris bo ma zamkniętą kabine?
Moim zdaniem, to czy lokomotywa jest dobra czy lepsza (lub gorsza) zależy od wielu spraw. Po co została zaprojektowana? Czy realizuje wszystkie założenia projektu? Czy jest ekonomiczna? Czy generuje dodatkowe koszty?
Rumuny są o wiele nowocześniejsze, bardziej ekonomiczne. Uważam że gdyby rozwiązania gagarinów były takie rewelacyjne, to napewno zakłady Electroputere Craiova w Rumunii wykorzystałyby wiele patentów.
No... sie rozpisalem :) |
|
|
jamnik PCC
04.12.2006 23:44
|
Myśle, że to było by bez sensu, poza tym wydaje mi sie, że lepszy pożytek z 2 lokomotyw z możliwością ukrotnienia niż np z połowy lokomotywy dwuczłonowej. |
|
|
ST44-399
04.12.2006 14:04
|
Nie wiem sam dokładnie, chyba przegrzały mi się obwody w główce. |
|
ST44-399
04.12.2006 12:48
|
Wątpie żebyś jeździł wszystkim, a przynajmniej większością loków jeżdzacych w Polsce i sam sobie wypracował takie zdanie na temat gagów. Opinie zasłyszane od innych mechaników, nie mają dużej wartości. Być może jakiś pan Stasio nie umie obslugiwac nic nowszego albo jeszcze ktoś zatrzymał się w peerelu i dla tego wolą gagariny. Dla mnie to własnie jest szmelc, "dzięki" któremu nie mamy np SP47, i który przyczynił się do totalnego rozpieprzenia wielu szlakow na Mazurach. To tylko moje zdanie :) |
|
ST44-399
04.12.2006 11:23
|
pisząc "u nas" miałes na myśli CTL? Czy ogólnie Polskie tory? |
|
ST44-399
04.12.2006 10:36
|
... uciec na bezpieczną odległość a potem walnąć fotke ;) |
|
|
EL2-39
29.11.2006 22:19
|
mocna klata! |
|
|
EU06-01
27.11.2006 09:39
|
04 stała przed szopą, wyglądała na sprawną, 11 stała przed szopą, miała dwa pręty przyspawane na linii okien, raczej na złom pójdzie, 02 stała w rządku za 08 i 16 (tyle że 02 na kołach a pozostale na wagonach), nic nie miała zaspawanego, poprostu odstawiona była - reszty nie widziałem lub nie zwrociłem uwagi |
|
EU06-01
26.11.2006 20:37
|
to zależy, jak widac na tym zdjęciu pierwszy anglik ma się dobrze i niebawem wyjedzie na szlak, pan widoczny na fotce mówił że lok ma zrobić 200 ooo km i przejsć do Chabówki, na innej hali (i innym foto) jest EU06-07 w trakcie dośc przyzwoitego remontu, więc i on będzie jeździł, natomiast obok na wagonach przygotowane do swojej ostatniej podróży stoją EU06-08 i 16, przed halą na kołach ale już widać ze przeznaczone na złom kolejne dwa ale numerków nie pamietam, numer 02 stoi odstawiony nieopodal, myśle że tez już nie wyjedzie na szlak. |
|
|
OKz32-2 + Tr12-25
26.11.2006 13:39
|
na początku myslalem, że to popiół zalany wodą mógł pozostawić takie ślady ale pewnie jest coś w tym co piszesz, oznaczenia teerki z jednej strony zdjęte i nic nie ma, z drugiej namalowane od szablonu jakieś ruskie, "nowy przydział" to Lokomotywownia Lwów :) |
|
|
|
|
BR231-037
21.11.2006 21:14
|
... wkradła się mała nieścisłosć, dzięki za uwagę
PS: widzieliśmy się tam może? |
|
|
Wls180-1 i Kamaz
18.11.2006 23:21
|
taaa "a dlaczego pan fotografuje ten samochód? a ja nie chce żeby on był na zdjęciu! pytał sie mnie pan czy moze robić zdjecia?" no tak, bo my nie wiedzieliśmy że to był ściśle tajny prototypowy kamaz z silnikiem wodorowym oraz nowym designem zewnętrznym - a panu kierowcy szerokiej drogi i gumowych drzew ;) |
|
|
EP09-006
18.11.2006 22:50
|
... lepsze by było z EP05 ;) |
|
|
ET41-183
12.11.2006 11:55
|
Na tym nowym wynosi 0. :) Remont w trakcie, narazie są podkłady i szyny, ale jeszcze nie przytwierdzone trwale do podkładów. |
|
|
Siódemka z kontenerami
10.11.2006 09:39
|
Faktycznie pomyliłem numerki z inną siódemką, którą tam widziałem też z towarem - przepraszam za błąd. |
|
|
Prawie dwie siódemki z kontenerami
10.11.2006 09:38
|
.. to w praktyce nie ma przeszkód by jeden człon serii ET40 czy ET41 poruszał się samodzielnie, trzeba tylko porozłączać wszystkie układy. Natomiast kiedyś wyczytałem, że w przypadku ET42 "niedasie" ponieważ chodzi o budowę układów elektrycznych, ale o co konkretnie to nie wiem. |
|
|
Siódemka z kontenerami
09.11.2006 11:22
|
widziałem tą (Krakowską) siódemke w tym samym zestawieniu kiedyś w Chruszczobrodzie jak śmigała w stronę Szczakowej |
|
|
ET21-309
06.11.2006 08:32
|
2 dni temu stał na hali napraw i miał popsrayowane czółko - już od chyba 3 lat, a na Twoim zdjeciu czółko ma czyste... |
|
|
3E-75
04.11.2006 13:16
|
M62-1754?
PS: i jak tam u angoli? kiedy jakąś fote wrzucisz? ;) Pozdro! |
|
|
EU07-443
03.11.2006 13:01
|
...powstało po ułozeniu torów, linia ta bierze swoj poczatek z końcem XIX wieku zaś zapadlisko to efekt szkód górniczych, od kilku lat zawsze na przełomie wiosny i lata tory są podnoszone, dosypywany jest piasek czasem inny materiał, niestety za każdym razem jest to tylko chwilowe bo po kilku miesiącach wszystko znów się zapada. Pamiętam że w zeszłym roku ustawiono nowe słupy trakcyjne i wówczas wysięgniki były mniej więcej w 2/3 ich wysokości, dziś to jakieś 3/4 a wiosną pewnie będa na samej górze. Podobnie z szynami, nie dośc że kurczą się pod wpływem zimna to jeszcze zapadlisko je wydłuża, o ile latem szczeliny na stykach byly minimalne to wczoraj wynosily około 4 cm. |
|
|
T448p-092
03.11.2006 10:48
|
wydaje mi się, że sklad jest troszke za ciemny, zwłaszcza lok, ale byc moze jest to wina mojego monitora :) |
|
|
ED72-012
02.11.2006 23:28
|
"Giewont" jeździ z Zakopanego do Częstochowy w weekendy, w tygodniu tylko z Krakowa, ten natomiast pociąg był z Nowego Sącza, pomyliłem jedynie nazwy, sprawdż w Hafasie pociąg-34224, dodam ze zdjęcie zrobiłem o 10 37 :) |
|
|
Wls180-1
02.11.2006 23:19
|
... po mojej stronie :) po tym dzisiejszym wypadzie na fotki aż chciałoby się powiedziec: "pieprzona zima, kiedy ona się wreszcie skończy" ;) |
|
|
ED72-012
02.11.2006 16:36
|
dzięki za sprostowanie, już poprawiłem :) |
|
|
EN57-787
31.10.2006 21:49
|
jak sie czeka na podwójnego kibla a przyjeżdża pojedyńczy :/ |
|
|
EP08-007
31.10.2006 08:58
|
niestety nic nie pojechało, może zły dzień wybraliśmy, jedno jest pewne - my tam jeszcze wrocimy :) |
|
|
SM31-095
24.10.2006 09:16
|
poniewaz to nie linia tylko bocznica :) |
|
|
TEM2-216
19.10.2006 15:35
|
... znana z innych fotek Huta Katowice w Dąbrowie Górniczej :) |
|
|
EN57
19.10.2006 10:12
|
... to było coś w rodzaju wagonowni/kiblowni, jednak nie jestem w 100% pewien - ustale to i najwyżej poprawie :) |
|
|
ET05-R003
18.10.2006 17:25
|
w tym miejscu tory u gory nie sa ustawione prostopadle do torow na dole tylko pod znacznym kątem i najprawdopodobniej to przyczyniło się do powstania takich wasnie odkształceń |
|
|
S263
17.10.2006 09:11
|
ładnie to tak motywy podbierać? ;p |
|
|
EP09
14.10.2006 11:11
|
ten konkretnie był prawdziwy, zwabiony kromką chleba ale przyznam sie ze kiedyś z Grzesiem Jarzyną mieliśmy plan zwerbowac w nasze szeregi bociana z reklamy atlasu, jako przenośny uniwersalny motyw ;] |
|
EP09
14.10.2006 11:07
|
dziękuje :) na powiększeniu widac lepiej że na milimetry czubek głowy łabędzia zmieścił się na fotce (zaintersowanym udowodnie ;p ) zaś sam pomysł umieszczenia ptactwa w kadrze to już sprawka mojej żony :) |
|
|
ET22-355
09.10.2006 19:50
|
tylko pospieszny, moze to ?lązak? |
|
|
EU07-215
09.10.2006 19:48
|
popraw "osobowy" na InterCity |
|
|
Ty42-107
03.10.2006 10:34
|
"Pan" to ma hektary ;) a ja jestem Marcin :) |
|
Ty42-107
02.10.2006 17:00
|
faktycznie Chojnicki, dzięki za wyjaśnienie i za udany wypad :) |
|
Ty42-107
02.10.2006 11:02
|
brały tak stacjonarnie, 1037 dostał żółte czolo ale chyba to była ściepa mechow na farbe i stykło na jedną puszke bo poza czółkiem nic nie zrobili, poza tym na hali stał ex zajączkowski 1056 ktory już ngdy nie wyjedzie o własnych siłach |
|
|
prawie jak IC Górnik
16.09.2006 08:50
|
poza Wls50 vel Maria oraz tą ziutą mają jeszcze jedną albo dwie z imionami ale nie pamięam bo nie jeżdżą nimi za brame |
|
|
wrak EN57
14.09.2006 22:51
|
żadne z tych, 401 stoi w krzakach jak jedziesz od jęzora za elektrowozownie PCC to przed mostem po prawej widac jak wystaje 401 (trzymają w nim kwiatki itp), 402 to był normalny ezet, służył do przewozu pasażerów ale już go pocięto (na wrp jest moja fota jednego członu przerobionego na schowek) zaś ten ezet ma wszystkie 3 człony!! |
|
|
SM42-2153
14.09.2006 22:48
|
żadna! w zeszłym roku siedziałem tam na peronie z kolegą i się jedna zatrzymała ale to był "postój techniczny" czyli pan dyżurny z nastawni jechał do roboty, poza tym stacja nieczynna od kilku lat |
|
|
wrak EN57
14.09.2006 20:47
|
zna ktoś numer tego złomu? |
|
|
125 825-0
11.09.2006 00:05
|
mam WL10 ale do szuflady ;) |
|
|
131 049-9
07.09.2006 23:39
|
e... no więc... nie :/ a jest czego żałowac :[ !! |
|
|
CTLR4C-001
11.08.2006 22:24
|
widze ż kolega był w Rybniku :) i jak tabliczka sie sprawuje? ;) |
|
|
ST44-1102
08.08.2006 22:36
|
ale czemu zrobiłes mu takiego zeza? każde oczko patrzy gdzie indziej, oj nieładnie tak tabor trakcyjny oszpecać ;p |
|
|
ET22-368
07.08.2006 19:53
|
w zasadzie foto przedstawia sytuacje zastaną, nie widziałem reszty składu ale Res miał wszystkie burty, zaś kontener znajdował sie na jego srodku co moze sugerowac że tym własnie wagonem był wieziony |
|
|
Spotkanie
06.08.2006 13:30
|
ło matko Panie Marku jaki tam ?ląsk Górny, Sosnowiec to stolica Zagłębia (oj widze że "świętej wojny" sie nie oglądało ;p ) |
|
|
Ty2-953
30.07.2006 20:05
|
Wiem ze Twoje z domkiem lepsze, jak wrzucisz to usune to. Miałem złą miejscowke na fote bez domku, pare metrow czasem robi wielką różnice :/ |
|
|
Pm36-2
30.07.2006 19:49
|
zrobiłem kilka ujęć, mam tez takie że lok jest przed domkiem i przed ursusem tyle ze tutaj widac troszke więcej składu |
|
|
EN57-621
28.07.2006 17:39
|
toszto Zagłębie a nie ?ląsk ;p prace remontowe ograniczają się do wymiany podkładów na mostku pomiędzy Kazimierzem a Porąbką - tych, które sie w zeszłym roku spaliły |
|
|
Wls50 "Maria"
28.07.2006 17:28
|
chwile wcześniej było wielke "Eeeeee!!!!" wąskotorówka zatrzymała się może z metr od krzyżówki a po normalnym torze śmignoł jakiś wagon.... ujechał jeszcze kilkadziesiat metrów, schował sie za jakąś szopką zza której dobiegło moich uszu głośne Yeeep! wnioskuję, że sygnalizacja nie działa. :) |
|
|
SM31-127
23.07.2006 14:04
|
nie tylko tam, przygotuj sie na cały dzień :) |
|
|
BR232-275
16.07.2006 09:38
|
... sputnik po prawej stronie przed szestikolakiem nosi numer 30 i dośc ciekawie wygląda jako 5 osiowy (w jednym z wózków a konkretnie nie tym od szestikolaka lecz drugim, zdjęto do naprawy pierwszą oś) |
|
|
ET22-320
05.07.2006 21:40
|
... w słowach kluczowych zamiast Sosnowiec Jęzor wpisz Długoszyn bądź też Jaworzno Długoszyn |
|
ET22-320
04.07.2006 21:45
|
szlak jest Jaworzno Szczakowa - Sosnowiec Jęzor, zaś miejsce zrobienia fotki to Długoszyn nalezący terytorialnie do Jaworzna |
|
|
SM31-165
04.07.2006 16:04
|
e tam szybki; dzięki za wypad na foty :) teraz zapraszam do siebie po przesyłke i na zdjęcia :) |
|
|
ST43-290
03.07.2006 21:38
|
a widzisz po prawej kolo ostatniego wagonu za tymże rumunem znak informujący o końcu krawędzi "peronu" ? jasne ze na trawe, a yak :) |
|
|
Dość stara drezyna
29.06.2006 18:47
|
widziałem ją w zeszłym roku w Augustowie, wie ktoś po co jej kierownica? |
|
|
ET21-408
28.06.2006 22:10
|
w tym konkretnie trupie niewiele jest do przywracania ale we wspomnianej przeze mnie jednostce zamalowali lampy i okna a sprzęt był dobry i po oczyszczeniu niezbędnych elementów jeździ taki oszpecony i to tym pojazdom przydało by sie malowanie, poza tym "nie Twoje to nie rusz" więc niech sobie malują to co mają |
|
ET21-408
28.06.2006 16:27
|
jak dla mnie to sprawca takiego wandalizmu powinien albo zapłacić za malowanie loka albo samemu kupić niezbedny sprzęt oraz farby i pokazać jak on to umie malowac i przywrócić taborowi stan pierwotny. Jak wracałem do domu z Wałbrzycha to widzialem chamsko posprejowaną jednostkę w Gliwicach... SOK'i są tylko jak widzą MK a jak trza to ich nie ma :/ |
|
|
ST43-402
23.06.2006 10:06
|
świetne zdjęcie |
|
|
EP05-23
22.06.2006 20:23
|
.. i wtedy ostatni raz widziałem czecha - szkoda go troche |
|
|
SU42-512
22.06.2006 12:53
|
Z jakiej okazji relacja tylko do Szczytna? |
|
|
ST44-782+489
21.06.2006 18:58
|
... każdy pretekst dobry, żeby wrócić na miejsce popełnienia fotki ;) |
|
ST44-782+489
21.06.2006 15:39
|
pewnie jakieś foto sie znajdzie, a jak nie to będzie pretekst żeby wrócić ;) |
|
|
TEM2-027
21.06.2006 13:45
|
.. glupi ma szczęście ;) |
|
|
ST44-925
21.06.2006 13:21
|
no jak najbardziej wygląd to nie wszystko, mówiąc "słaby" miałem na mysli jego możliwości trakcyjne a nie kolor, sam mechanik mowił że ten gagar ma problem z cięższymi pociągami |
|
|
SM31-015
21.06.2006 00:49
|
teraz to już sam nie wiem, jeszcze niedawno byłem w stanie dac sobie ręke uciąć że ta w rybniku to była własnie 015 ale widze ze mnie oszukało... poszukam jakiejś fotki ale nie ręcze czy coś znajde... |
|
|
ST44-925
21.06.2006 00:06
|
tam widac nie jednego a 2 focistów ;p tylko pan, który opier się o swoją "strzałe" był mechem, reszta to MK, a w sprawie malowania to nie wiem.. słaby coś ten gagar ze 2 lata jak pojeździ to max... |
|
|
SM31-015
20.06.2006 20:35
|
... ma wszystkie oznaczenia? czy przypadkiem nie brakuje jej "SM31" na jednej burcie?? |
|
|
SM31-015
20.06.2006 20:33
|
.. już nie zyje:/ stoi w Rybniku i czeka swego końca... przykra sprawa |
|
|
TEM2-027
20.06.2006 18:02
|
... tego i owego :) sprzęt inny, obróbka w rozwoju ;) |
|
|
SM42-1044
16.06.2006 10:23
|
... poza tym trafiłem na miejscu tylko tą zdaweczke, dzisiaj sie wybieramy raz jeszcze bo chodzą ploty że będą gagary w podwójnej trakcji, sie zobaczy na ile prawdziwe info :) |
|
|
ST44-925
15.06.2006 08:36
|
.. codzienie prawie, czasem jeszcze zdawka do Electrolux'a pojedzie, chodzą słuchy o reaktywacji linii do Mierzęcic i dalej pod port lotniczy w Pyrzowicach celem puszczenia szynobusu port lotniczy<->zawiercie |
|
|
Viking w dniu zaślubin
11.06.2006 08:52
|
życzę wszystkiego najlepszego na nowej drodze życia, dużo szczęścia i miłości :) |
|
|
SM42-733
09.06.2006 11:31
|
bardzo lubię takie ładne jesienne fotki :) |
|
|
Ls40
03.06.2006 15:08
|
prosze o utworzenie odpowiedniej kategorii i przeniesienie tam fotki |
|
|
TEM2-258
17.05.2006 13:17
|
ja wczoraj szedłem tamtędy do Sosnowca do stawików robiąc czeste i czasem przydługawe postoje i poza ta tamarką nihuhu... |
|
|
BR628
17.05.2006 12:37
|
a faktycznie, już poprawiłem :) |
|
|
TEM2-258
17.05.2006 12:10
|
tam trafić coś to sukces, czasami kręce się niedaleko cały dzien i nic nie jedzie a to foto zrobiłem zaraz po tym jak wysiadłem z tramwaju - zero przygotowania |
|
|
EN57-2001
28.04.2006 15:27
|
pulpit nowy ale nastawniki stare, okna ok ale w tym z Mińska zamiast uszczelek silikon za to drzwi wejściowe fajniejsze bo w tym z Pesy zostały stare, półki na bagaż sa ... ale jakieś takie słabe (balbym sie położyć cięzkiego plecaka) a poza tym w jednym miejscu jako dystans między mocowaniem półki a laminatem na ścianie zastosowano płyte pilśniowa pomalowaną na szarao... generalnie więcej tam ściemy niż modernizacji |
|
|
ET22-947
25.04.2006 10:10
|
bardzo dziękuje :) a jesli chodzi o sygnaturke to kiedyś zwrócono mi uwage że za duże ... ale chyba nie jest źle bo Ty ją zobaczyłeś ;) |
|
|
ST44-489
11.04.2006 09:15
|
fotka robiona z ostatnich drzwi wagonu :) taki spontan troche z tym gagarem był ;) |
|
|
ST44-489
11.04.2006 09:11
|
Faktycznie, dzieki bardzo za zwrócenie uwagi, opis poprawiony - pozdrawiam |
|
|
ST43-272
04.04.2006 12:37
|
foto będzie ino trza je przygotowac :) |
|
|
ST43-217
02.04.2006 09:49
|
przepraszam mój błąd, ten rumun faktycznie miał jechac dalej do Opola |
|
|
SU42-502
31.03.2006 21:41
|
wiec jest to Piotr Kozłowski (z Sosnowca) oraz Norbert z Pyskowic a poza tym był ze ma Grześ Jarzyna (też z Sosnowca), ale jego nie widać na fotce :) |
|
|
Wls150-6847
26.03.2006 22:32
|
tak, jeździ codziennie kilka razy najczęściej można go spotkać około 11 30 oraz miedzy 13 a 13 30, w razie potrzeb sie pojedzie i pospisuje dokładne godziny ;) zawsze wyrusza z kopalni na Kazimierzu, jedzie na Juliusz i wraca stamtąd za około 20-30 minut |
|
|
ET22-546
21.03.2006 20:16
|
nie wydaje Ci się, cały skład był złożony własnie z tych wagonów |
|
ET22-546
21.03.2006 15:52
|
OK i tak nosiłem się z zamiarem wywalenia większosci fotek z TWB mam nadzieje że po tej czynności będe mógł tu opublikować ET22-320 ;) |
|
|
Wls150-6847
21.03.2006 10:56
|
Zapraszam, jeśli chodzi o Zagłębie to troche tego i owego mogę pokazać :) |
|
|
ET22-490
20.03.2006 10:23
|
A tak powaznie to stałem na betonowym bloku znajdujacym się na międzytorzu, który ma coś wspólnego z mostem znajdującym się poniżej. |
|
|
EP07-450
19.03.2006 12:12
|
to jest moje pierwsze zdjęcie kolejowe, które jest jako takie i z bidą nadaje sie do wystawienia na widok publiczny :) |
|
|
EN57-938
18.03.2006 15:38
|
D29-137 to to nie jest |
|
|
TEM2-282
13.03.2006 15:11
|
widze ze mogliśmt wtedy zostać z Wami ja i Grześ, fajna fotka ;) |
|
|
ET21-456
10.03.2006 10:26
|
ok zrobione - dzięki |
|
ET21-456
09.03.2006 18:26
|
dzięki, już poprawiłem ;) |
|
|
|
|