| Statystyka WRP |
Razem zdjęć: 45409 Razem kategorii: 241 Liczba użytkowników: Komentarze: Wyświetlenia:
|
|
|
ET22-836
13.07.2020 22:29
|
Jeszcze na początku zeszłego roku wyjeżdżałem z SiA z bruttem 3200t z SM42 na popychu. PKP Cargo często posiłkuje się SM31 lub elektrykiem. Oprócz sporego wzniesienia utrudnieniem są również łuki o małym promieniu. |
|
|
Class 37
11.07.2020 15:17
|
Jestem zdziwiony, że słowo kluczowe "Class37" odnosi się tylko do dwóch zdjęć na galerii - to dość popularna seria. |
|
|
Na styk
06.07.2020 23:51
|
Dzięki za dedykację ! Jedno z najważniejszych miejsc na mojej liście "do zrobienia" ;-) |
|
|
Portowe zakamarki (2)
04.04.2020 13:55
|
Wywiozłem ze Świnoujścia dziesiątki tysięcy ton rudy, ale nie widziałem nigdy gdzie ją ładują. Super! |
|
|
For the Fallen
04.03.2020 15:01
|
Tak jak koledzy - Polecam wizytę w NRM w York. I tak jak pisze Jaco - nie da się nic nie kupić - wybór literatury i pamiątek jest ogromny. |
|
|
Talgo z zaskoczenia
10.07.2019 18:32
|
Pociąg odjeżdżał wyjątkowo wcześniej z Berlina z uwagi na prace we Frankfurcie nad Odrą (żeby zdążyć przejechać przed zamknięciami) |
|
|
DE6400-6488
25.05.2018 23:47
|
Poznań Franowo - Oborniki Wlkp. |
|
|
ST44-1103 LASKOWICE POM.
27.02.2018 21:07
|
Co do wielkości podpisu to niech sobie taki będzie. Zdjęcia często są udostępniane dalej jako pliki, krążą po sieci i wyraźny podpis to duże prawdopodobieństwo, że autor nie zostanie nigdzie pominięty. |
|
|
Barby
16.02.2018 22:56
|
Tomek! Rower to mogłeś z boku gdzieś zostawić, a nie tak centralnie w kadrze ;-) |
|
|
ST43-224
30.09.2017 21:38
|
Pracowałem wczoraj w Gnieźnie - i tak sobie patrzyłem na te wszystkie zabudowania... Kiedyś to się tam musiało dziać... i proszę ! |
|
|
Świecie Przechowo
10.07.2017 15:25
|
Zawsze się znajdzie jakiś "fotograf" z rybim okiem" ;-) |
|
|
Bory Dolnośląskie
10.06.2017 11:24
|
@Jaco: Również uważam, że lepiej niech cała lokomotywa obrazuje jeden schemat. A co do wypadków, to nigdzie nie ma zapisu, że lokomotywa musi z obu stron wyglądać tak samo. Okolicznościowe okleiny na ES64F4 są tego najlepszym przykładem - każde czoło wygląda zupełnie inaczej. Grunt, żeby reflektorów nie zamalowywać ;-))) |
|
|
DA-130-023
29.05.2017 11:12
|
Warto dodać, że to "niedobitki" z ostatniej partii lokomotyw SP32 wyprodukowanych dla Polski, acz nieodebranych ze względu na problemy z pozostałymi 150 egzemplarzami ;-)
Dawaj BarT inne "zemsty" ! |
|
|
55 195.2
02.05.2017 22:36
|
widać, że nie tylko kolej ale i motoryzacja tam zacofana :P |
|
|
66606
10.04.2017 11:44
|
Ostrość to chyba na nasypie ?! |
|
|
SU45-141
12.03.2017 23:12
|
Zdjęcie jest jak najbardziej prawdziwe i niekorygowane - w momencie jego wykonania oznaczenie znajdowało się na lokomotywie. Była to jednak tylko przymiarka wykonana przez jednego z naszych kolegów zza Odry. |
|
|
ET42-028
30.01.2017 21:33
|
Przekopałem swoje fotki i mam w bardzo podobnej konfiguracji zdjęcie z tej górki - faktycznie nic tam chyba więcej się da zrobić ;-) |
|
ET42-028
29.01.2017 21:21
|
Dzięki Remik za info zaraz po przejeździe - zawracałem na węźle w Rokietnicy ;-) |
|
|
SU46-041 w Wałczu
29.01.2017 10:18
|
Największym rozczarowaniem ostatniej imprezy ze stonką było zastawienie motywu z kałużą przez Cargowskie wagony ;-) |
|
|
SU45-089
26.01.2017 22:11
|
Podejrzana sprawa - jak Lucek wrzuca foto z takim opisem to coś musi być na rzeczy ;-) |
|
|
SM42-523
17.10.2016 15:14
|
Też mam podobne - przyczyna jest prozaiczna - bliżej nie zdążyłem podbiec - FS były na tej imprezie ekspresowe ;-) |
|
|
Elektryk na Przedmieściu
22.09.2016 16:45
|
Nie pierwszy przypadek, że "ktoś zapomniał" zaprojektować uchwyt na sygnały końca pociągu ;-) |
|
|
SM42-2600 Biskupiec
09.09.2016 14:27
|
Zawsze wjeżdżając tą drogą do Biskupca myślałem o tym, że to dobra miejscówka... |
|
|
2ТЭ116-1106
07.09.2016 21:19
|
Normalnie - na lusterka jedzie :-D |
|
|
Gdańsk Oliwa II
02.09.2016 11:42
|
Okręcali Cię zawieszonego na tym żurawiu za pasek od spodni czy jak ?! ;-) |
|
|
TLK Gemini
27.06.2016 23:19
|
@Luca 37: Po to właśnie jest możliwość dodawania komentarzy, by wyrazić swoją opinię na temat zdjęcia. Dla mnie ciut (może jakieś 0.7EV) za jasne ale przyjmuję argumentację autora. |
|
TLK Gemini
26.06.2016 19:07
|
Według mnie trochę za jasne. |
|
|
Gdańsk Główny
25.06.2016 12:04
|
Wiedziałem, że na fali popularności R.Lewandowski dotrze nawet na WRP ;-) |
|
|
ST43-377 w Pępowie
12.06.2016 15:33
|
@Lukasy: Z tego co wiem, przenoszenie nastawni dysponujących do budynków piętrowych to jak zwykle efekt ... oszczędności !
Budynki dworcowe są własnością PKP Nieruchomości czy innych "dworcowych" spółek... Zlokalizowana w takim budynku nastawnia dysponująca generuje koszty związane z dzierżawą... Natomiast budynki nastawni wykonawczych należą do PLK - więc opłaca się przenieść Dyżurnego do własnego budynku. |
|
|
Trzeci Dragon dla FPL
25.05.2016 21:14
|
W skrócie tak jak napisał Karol: Dlatego zasadniczo na tylnym, by w przypadku uszkodzenia pantografu jego elementy nie uszkodziły drugiego pozostającego w zapasie. |
|
|
Racibórz Studzienna jak za dawnych lat
20.05.2016 15:54
|
@Andrzo: O to mi właśnie chodzi. O ile jeszcze ta gęba może być podobna do twarzy "Diesla" z bajki (będącego w istocie brytyjską Class 08), o tyle naklejanie z tyłu (!) twarzy Tomka (parowozu) świadczy co najmniej o niewystarczającym zgłębieniu tematu... |
|
|
Trzeci Dragon dla FPL
20.05.2016 15:49
|
Zasadniczo podniesiony jest tylny pantograf patrząc w kierunku jazdy.
W tym wypadku podniesiony jest przedni z uwagi na to, że bezpośrednio za elektrykiem w składzie znajduje się druga lokomotywa. Podobnie postępuje się przy niektórych typach wagonów, np. przy ładownych autoplatformach.
Weź też pod uwagę, że niektóre lokomotywy wielosystemowe mają tylko jeden pantograf dla każdego systemu. |
|
|
TGM6A-1420
06.05.2016 16:12
|
Chyba najlepszym rozwiązaniem jest wymiana kart lub choćby zmiana folderu odtwarzania na taki z "duperelami" ;-) |
|
|
Krokodyle pod Licheniem
02.05.2016 16:22
|
Rozmawiałem dziś z pracownikiem KWB Konin i stwierdził, że "sezon na fotografów" znów się rozpoczął ;-) |
|
|
16.27
22.04.2016 17:49
|
Tego specjala od początku mieliście w planie czy przypadek ? |
|
|
Żółto - zielony FPL
16.04.2016 18:14
|
Pociąg do Sokółki.
Kopalnia nie jest własnością FPL - skąd ten pomysł ?
Malowanie już nie takie nowe - grupa odświeżyła "identyfikację wizualną" kilka lat temu - to malowanie miało swoją premierę wraz z pierwszą Class 70. |
|
|
FPL do Gorzowa
15.04.2016 19:24
|
Precyzyjnie uchwycony moment parzenia kawy przez Kazimierza :-)
Twoje auto widziałem, natomiast Ciebie już nie ;-) |
|
|
El2-151
14.04.2016 00:50
|
Ze zwykłym nie, ale z Eamnoss-em już jechał :-) |
|
El2-151
13.04.2016 09:34
|
Racja Jeżyk ! Gdzie tu się daje "minus" ? :-D |
|
|
SP45-095
28.03.2016 00:28
|
@Piotr Radomski: Klient, o którym mówisz mógłby z powodzeniem sam sobie wozić koleją kruszywo z tej żwirowni lecz jest ona zbyt mała, by zaspokoić jego potrzeby. Musi więc wozić sobie żwir aż z okolic Zgorzelca ;-) |
|
|
ST43-126
23.03.2016 12:11
|
Zdjęcie z EN57 z Kaźmierza autorstwa Pawła "wisi" nawet na WRP. |
|
|
SU46-054 w Międzyrzeczu
18.03.2016 15:41
|
@prof_klos: Byłoby to spore kółko ;-) Chyba, że kolega miał Międzychód na myśli ;-) |
|
|
EU07-167
15.03.2016 14:33
|
@zbyszek73: "Bomby należą do przewoźnika z tagów ;-) |
|
|
ST44-089
10.03.2016 20:41
|
Patrząc pobieżnie na to zdjęcia można by odnieść wrażenie, że "poducha" przed tym kozłem jest usypana z liści ;-) |
|
|
SU46-041
06.03.2016 18:41
|
@Badworm: Wątpię, by mieli przedłużacz ;-) Na ich miejscu pożyczyłbym raczej bonanzę z samogrzaniem z PR. Ciekawi mnie takie zestawienie składu - oblotkę gdzieś mieli ? |
|
|
ST44-949
03.03.2016 18:24
|
@SP42-056: Na razie ST44-1103 prosi się o rewizję pod szopą PKP Cargo Tabor w Czerwieńsku ;-) |
|
|
SU45-217
02.03.2016 12:21
|
Wiadukt jeszcze stoi ale jego dni są policzone... |
|
|
Fiacik z TLK "Moniuszko"
19.02.2016 00:34
|
W szoku jestem że gość zamieszcza informacje o autorze i adres strony - częściej spotykam przypadek, że jest moja sygnaturka na zdjęciu usunięta, a opis sugeruje że to autor strony jest autorem zdjęcia... Takie czasy niestety - Moja jedyna rada - zawsze umieszczać sygnaturki - zdjęcie będzie krążyć po sieci ale chociaż autor będzie widoczny... |
|
|
2M62-1149
16.02.2016 18:21
|
Mój syn się pyta, czy masz wersje ruchomą ? ;-) |
|
|
SU45-089
16.02.2016 17:10
|
Ostatecznie efekt bardzo ciekawy - lepiej postarzone niż za pomocą najlepszych efektów ;-) |
|
|
SM42-1321
15.02.2016 11:52
|
Pawle - na Mazurach można by wykorzystać choćby te używane latem na linii Helskiej ... |
|
SM42-1321
15.02.2016 00:04
|
Gdzie podziewają się w takim razie ICkowe turbostonki ? |
|
|
Stracone SP32
12.02.2016 17:12
|
@Norbert: UTK nie zaakceptowało zainstalowanego monitoringu jako urządzenia w wystarczającym stopniu poprawiającego widoczność w tych lokomotywach. Co może świadczyć, że nie jest to odpowiednio zaawansowana i niezawodna technologia. Widziałem, że odwiedziłeś ostatnio koleje KWB w Koninie - tam z pewnością dostrzegłeś, że można jechać wagonami naprzód polegając wyłącznie na obrazie z kamery zainstalowanej na pierwszym wagonie. Nie znam szczegółów technicznych obu rozwiązań, ale to w KWB jest pewnie solidniejsze... |
|
|
Towar z Grodziska Wlkp.
07.12.2015 13:53
|
Wszystko cacy Piotrze, tylko dlaczego tego dołu tyle nabrałeś ? Patrzę i szukam tam jakiegoś zająca czy czegoś innego co by to uzasadniało i nie widzę... :-) |
|
|
ST43-386
03.12.2015 21:02
|
Mam wrażenie, że widziałem ten wagon dziś na Franowie... No chyba, że takowe bohomazy sprawca umieścił na więcej niż jednym wagonie... |
|
|
Flirtem ze Szczecina do Warszawy
19.11.2015 13:21
|
Dobrze, że PKP Intercity "ćwiczy" przejazdy Flirtami przed wejściem nowego RJ - tego dnia zmiana kierunku jazdy na stacji Poznań Główny zajęła ponad 30 minut - coś tam poszło nie tak i wyjechali sporo po planie (IRJ zakładał 10 minut postoju). Na szczęście jest jeszcze czas na ćwiczenia ;-) |
|
|
ET22-1183
25.10.2015 12:12
|
Świetne ! Też długo szukałem sieci trakcyjnej lub diesla na końcu ;-) |
|
|
Jesiennie...
25.10.2015 12:11
|
Dobre porównanie Krystian. Muszę zobaczyć przy okazji jak ten "twój" obecnie wygląda. |
|
|
Pozdrowienie
25.10.2015 12:10
|
W każdym ruskim filmiku z samochodowych rejestratorów w wypadku cierpi jakaś Łada. Statystycznie, a także patrząc na styl jazdy wiele czasu tym gościom już nie zostało więc dajcie im zakosztować tej ostatniej rozrywki w stylu "JA jestem zajebisty" ;-) |
|
|
Czas połowicznego rozkładu
16.10.2015 17:24
|
Przywołanie przez Gagarina gry "Stalker" bardzo trafne ! A kategoria też właściwa bo efekt ma niewiele wspólnego z oryginalnym zdjęciem. Więc wszystko OK ;-) |
|
|
Francuski absurd
09.10.2015 16:07
|
A cóż to za kolorowy namiot? Cyrk czy wioska krisznowców ? ;-) |
|
|
Gra w statki
09.10.2015 15:59
|
Jaka lipa! Ja tam widzę słup na lokomotywie ! ;-) |
|
|
Dzierżążno 2015
08.10.2015 12:07
|
@Kolins: masz bardzo niską zdolność do wychwytywania sarkazmów... |
|
Dzierżążno 2015
07.10.2015 13:32
|
Teraz Tomku to najlepiej wyciągnąć cienie +500% wtedy wszyscy się zachwycają ;-) |
|
|
"Towar" z Grodziska Wlkp.
05.10.2015 18:00
|
:-D No to tylko pozostaje żałować, że nie podesłali rumuna do Wolsztyna, by od razu mógł podjąć pociąg i na biegu przeciągnąć go do Głogowa. |
|
"Towar" z Grodziska Wlkp.
05.10.2015 13:02
|
Jesteś absolutnie pewien, że z Leszna pojechał na Poznań ? Może ktoś w ostatniej chwili się zreflektował, by próżny skład jadący (prawdopodobnie) na dolny śląsk od razu skierować do Leszna, a nie przez Franowo. |
|
|
SU45-245
03.10.2015 17:43
|
To już był ten moment, gdy taka lokomotywa była bardziej pożądana na tych pociągach niż Oelka ;-) |
|
|
EU07-465
25.09.2015 15:12
|
Bartek czas zainwestować w dobry kijek do selfie ;-) |
|
|
ST43-382
14.09.2015 21:15
|
@TKi3-120: Pod koniec funkcjonowania kształtów kilka razy miałem podane wszystko jak bóg przykazał - tarcze oraz kształty podane. |
|
|
Apokalipsa
06.09.2015 19:22
|
Spórok i nazwy miasteczek dookoła tak mi obce, że kilkukrotnie oddaliłem mapę dla upewnienia się, że to w Polsce ;-) |
|
|
Objazdy Ostbahnem ...
05.09.2015 11:07
|
@rs: Sam brak znajomości - nie sądze.. Cargowski maszynista może przecież wsiąść do Ickowej siódemki i pełnić rolę pilota. Można też było podesłać BWE do Rzepina Ickowych maszynistów znających linie 3. |
|
Objazdy Ostbahnem ...
04.09.2015 17:20
|
@gonzor: Myślę, że słusznie postąpiono, przepychając to co stało w Krzyżu przez Ostbahn. Równie dobrze postąpiono następne składy kierując od razu nadodrzanką i E20. Tyle, że te decyzje chyba podejmowano strasznie wolno, w Krzyżu jak widać nie znaleziono odpowiedniej lokomotywy. Zastanawia mnie też dlaczego objazdem przez E20 składy przeciągały Cargowskie byki... |
|
|
Międzychód 2015
12.08.2015 23:10
|
Przejazd kolejowy w Gorzyniu udrożniono (naprawiono) dopiero tydzień przed paradą, więc w PKP PLK bym zbytnio nadziei nie pokładał drogi Krystianie ;-) |
|
|
Woodstock - zaczynamy !!
26.07.2015 15:16
|
@Railroad: Kolega znowu nawraca z tymi "odkurzaczami"... PR nie mają pieniędzy na "rewizję" SP32, fiatów też nikt na nie już zapewne nie pośle... Mam tylko nadzieję, że uda się w nadchodzącym tygodniu spotkać 206 na obiegach do Piły. |
|
|
Czy coś jeszcze zostało?
21.07.2015 10:46
|
@Mareczek: ta lokata na wysoki procent to ma wysoki zwrot, zwłaszcza jak się nie zagryza ;-) |
|
|
Na sześć agregatów
13.07.2015 14:11
|
Używałeś tu filtra połówkowego ? Bo wygląda, jakby się przekręcił w prawo... |
|
|
Sky Tower
10.07.2015 13:09
|
Niezidentyfikowaną lokomotywę ?! Być może to EU07 :-P |
|
|
Fiatowy duet
01.07.2015 15:18
|
@Railroad: Chyba coś przespałeś ? Odkurzaczom wyszły rewizje, a na ich przeprowadzenie nie ma ani środków, ani wykonawcy - jedyne wyjście to chyba Krzyż - ewentualnie z opcją naprawy jednostki napędowej przez firmę zewnętrzną. Los SP32 został już przesądzony kilka lat temu - polecam artykuł w KMiD... |
|
|
2M62-0764
29.06.2015 23:07
|
Ładna reaktywacja ;-) |
|
|
Nieśmiertelna SU45
16.06.2015 13:02
|
No i z tą nieśmiertelnością też bym nie przesadzał - ponoć dziś 089 miała rano problemy w Gorzowie... |
|
Nieśmiertelna SU45
16.06.2015 12:58
|
Popraw proszę numer: "Gorzowiak" w tą stronę to 18103 :) |
|
|
Gdynia Główna
06.06.2015 15:08
|
Brakuje jeszcze obok takiego zajebiscie wielkiego koła karuzeli :) |
|
|
301Db-143
30.05.2015 02:35
|
Ale was nagle natchneło na to Barnówko... :-) |
|
|
Dworzec Tarnów - outside
08.05.2015 15:36
|
Płaszów jest bliżej Szczecina niż Kraków Główny ? Chyba nie jestem na bieżąco ;-) |
|
|
Pasażerski nad strzegomskimi ulicami
29.04.2015 07:07
|
@krzysieksn61: Nocowałem tego dnia w Syrenie - niestety w tej chwili z okna widać już tylko nowopowstały budynek zasłaniający estakadę. |
|
|
K-5
29.04.2015 07:01
|
Rudna Miasto jest tylko przystankiem osobowym, SUG-a w Lubinie też raczej nie było :-) |
|
|
BR 232 Horka - Węgliniec
24.03.2015 21:28
|
Do twoich wspomnień na temat "nikt się nie spodziewał" na myśl przychodzi mi jeszcze odstawianie gagarinów - jako podstawowe liniowe lokomotywy towarowe planowano pozostawić serię ST43 - ruski miały być odstawiane i likwidowane. Dwadzieścia lat później mamy masę zmodernizowanych ST44 i ginące "rumuny"... |
|
|
66011
23.03.2015 12:17
|
Skąd Ci się tu ten Strzegom Miasto wziął ? |
|
|
103 113-7
18.03.2015 12:22
|
Piękne lokomotywy ! Mimo sędziwego wieku nadal pracują. |
|
|
SU45-115 Pianówka
16.03.2015 23:11
|
Żółtoniebieski Polsat zdecydowanie ożywiłby ten ponury obrazek ;-) |
|
|
EU07-215 oraz EU07-196 Track Tec
12.03.2015 21:19
|
Może się zdziwisz Norbercie ale wszystkie opuszczające ZNTK "siódemki" mają sprawne sterowanie ukrotnione. W Oleśnicy widziałem nawet specjalne stanowisko do badania tegoż sterowania. |
|
|
EP09-046 z "Kossakiem"
11.03.2015 20:07
|
To jedyna EP09 na którą powróciło to malowanie po okresie "błękitów"... |
|
|
SM31-107
01.03.2015 20:38
|
"Zamykają" Szczecinek ? |
|
|
Wschowa z ST44
01.03.2015 11:49
|
W torze nr 1 szlaku Lasocice - Wschowa jest Vmax 40k/h, dodatkowo mniej więcej na odcinku od To do semafora jest w torze 1 ograniczenie do 30km/h. Gdyby mu się śpieszyło, skład jechałby jeszcze wolno, ale gagar byłby już na pełnych obrotach... Przy takim natężeniu ruchu zapewne Leszczyńscy maszyniści "szanują godzinki" i się nie śpieszą...
Po torze nr 2 jest do Leszna nawet 80km/h |
|
|
Prawie jak osobowy
23.02.2015 20:32
|
Tak niedawno był to jeszcze normalny widok... To pewnie jakiś zwrot z eszelonu ? |
|
|
Międzychód 1994
22.02.2015 12:15
|
Pod bramką coś tam mam tylko sporo kadrować trzeba...
Faktycznie pomyliłem nazwiska - przepraszam - chodziło mi oczywiście o Ciebie :) |
|
|
ST43-208
20.02.2015 14:17
|
@Eli: A dlaczego wagony pasażerskie miałyby mieć wyłączone hamulce ? |
|
|
Patyna
18.02.2015 20:24
|
Dla ścisłości: profesjonalna osłona sprzęgu samoczynnego dla EZT by Elkol (www.elkol.com.pl) |
|
|
SU46-014 i kapliczka
16.02.2015 19:03
|
Przeczytaj na spokojnie opis. Wynika z niego, że będzie zaliczała postój mijając kapliczkę ;) |
|
|
SU45-115 z bonanzą
08.02.2015 22:36
|
W wakacje masz "Przystanek Woodstock" - to chyba najlepsza pora na odwiedziny :) |
|
|
Coś ciepłego
05.02.2015 22:10
|
Osobiście takie zdjęcie zachowałbym do szuflady ale są różne gusta ;) |
|
|
Parowozownia Wernigerode
04.02.2015 11:31
|
W tym wypadku względy praktyczne chyba przeważyły i stylowa brama przegrała z brzydką, aczkolwiek szczelną i otwieraną elektrycznie "roletą" ;) |
|
|
ST43-382
30.01.2015 12:44
|
Naście lat temu nie było problemu, by złapać tu pociąg wyjeżdzający z "rozrządu". Do tego "czajnik" po przyprowadzeniu zdawki z Wolsztyna zjeżdzał tędy po skład powrotny...
Dziś widzę na tej grupie przede wszystkim rzędy strupiałych wagonów... |
|
|
EN57-1107
27.01.2015 21:14
|
Dzięki za wyjaśnienia. |
|
|
Przyśpiesz z Wi-Fi od najlepszej sieci !
26.01.2015 23:22
|
@Badworm: to by były już cztery sztuki w "magencie". Chwilę przed wykonaniem tego zdjęcia w przeciwnym kierunku jechała 009 - nie była oklejona. |
|
|
Czy pojedziemy znów do Łowynia ?
26.01.2015 23:20
|
Otrzymałem informację o tym, że Turkol został zapewniony o utrzymaniu przejezdności szlaku w sezonie wakacyjnym. Rozebrany tor w Gorzyniu to też podobno przygotowania do remontu przejazdu w ciągu DK 24. |
|
|
EN57-1107
24.01.2015 20:55
|
Te wąsiki to z jakiej okazji ? |
|
|
Czy pojedziemy znów do Łowynia ?
24.01.2015 20:54
|
cba.pl ma trochę fobię na punkcie hostowania obrazków i czasem bezpośrednie kliknięcie w link powoduje error 404 ;) |
|
|
ET22-1168
24.01.2015 10:44
|
Cóż to Januszu za klasyk z Posteorami ? |
|
|
TEM2-146+EU07-157
22.01.2015 13:41
|
Faktycznie - 148 była niebiesko-żółta... "A bo mnie zmyliły !" :) |
|
TEM2-146+EU07-157
22.01.2015 11:09
|
Tamara wróciła już do Rzepina, dosłownie kwadrans temu widziałem ją w towarzystwie EU07-148 - ta zmieniła barwy z Bronkowych na Captrain. |
|
|
140 052-2
21.01.2015 10:59
|
Definitywnie rozwiązano problem zarastania karzełków trawą :) |
|
|
Premiera SM42-523
18.01.2015 14:17
|
Dokładnie Norbercie tak, jak pisze Oggy - ostatnią sprawną SP32 z oryginalnym silnikiem była SP32-120, która nieformalnie pracowała na manewrach w ZNTK Poznań. |
|
Premiera SM42-523
14.01.2015 00:27
|
Sprawnie zakończyli rewizję, jeszcze niedawno oglądałem ją "lekko rozgrzebaną" ;) Kolory to chyba PIKO zamówiło ? |
|
|
GWK
08.01.2015 21:16
|
Myślę, ze to nie pęd powietrza a drgania podłoża poruszyły zdjęcia w trakcie wcześniejszych prób. A co do cieknącego oleju, to nie przesadzałbym - wbrew wyobrażeniom niektórych nie sika to takim strumieniem, który mógłby zalać aparat przy jednorazowym przejeździe. |
|
|
SU45-021 & 082
03.01.2015 19:33
|
WRP jako "podobne zdjęcie" podpowiada też fotkę Pawła W. z tego miejsca młodsze od twojego o dwa lata i SP45 do Sierpca. Mnie Sierpc kojarzy się przede wszystkim z artykułem z KMiD z cyklu" Ostatnie enklawy pary w Polsce" ;) |
|
|
Szczawne Kulaszne
27.12.2014 15:33
|
Gość z pudełkiem tak trochę pozuje - chyba myślał, że to jego chcesz uwiecznić :) |
|
|
E189-212
23.12.2014 19:36
|
W przypadku rumunów Norbercie akurat nie ma problemu, bo to "tradycyjne" PeKaPowskie oznaczenie i nie ma wątpliwości jak je pisać. |
|
E189-212
21.12.2014 17:25
|
Te spacje w numerze pojazdu są dyskusyjne - w dokumentacji jest to pisane razem, za to na pudle jest tak rozstrzelone, że faktycznie mogą być to spacje ;) Przejrzałem słowa kluczowe pod innymi zdjęciami i faktycznie wszyscy zaznaczają spacje, więc poprawie i pod swoimi :) |
|
|
Upir w Sobótce
20.12.2014 19:50
|
Teraz bracie jeszcze Sapkowskiego trzeba znać żeby kolejowe zdjęcia oglądać :D |
|
|
Jesienna Gama
12.12.2014 12:12
|
Troszkę zamieszałeś Piotrze: to nie testy w PKP Cargo a testy Gamy związane z uzyskaniem dopuszczenia. Jednym z elementów testu jest jazda próbna z pociągiem towarowym.
Wkrótce zapewne spotkamy ją z jakimś Ickowym pociągiem na próbie. |
|
|
E189-212
12.12.2014 12:06
|
Z tego co widzę jest w dobrej kategorii - ES64F4/E189/EU45
Za to w słowach kluczowych ES64F4 niepotrzebnie zawiera podkreślniki... |
|
|
Czyszczenie szlaku
06.12.2014 19:35
|
Dodałbym RHTT w słowach kluczowych, wtedy obydwa zdjęcia byłyby razem "skojarzone". Całe te czyszczenie to bardzo ciekawa sprawa, osad z liści i innych jesiennych zanieczyszczeń powodował zjawisko zwane "leaves on the line", u nas znane jako "znikanie na blokadzie". Do tego poślizgi, problemy z ruszeniem i zatrzymaniem. Przedsięwzięcie o skali, którą trudno sobie wyobrazić w wykonaniu naszego zarządcy infrastruktury. |
|
|
Pendolino w Prabutach
16.11.2014 13:59
|
W Poznaniu też wczoraj byli. Po czternastej wyjeżdżali w kierunku Warszawy. |
|
|
SU45-083
15.11.2014 12:03
|
Fiat z Bipą na Ostbahnie - wtedy to było takie normalne :) |
|
|
Polska
12.11.2014 12:25
|
@Jeżyk: udało się dokładnie za ósmym podejściem - albo światło czy w ogóle pogoda, albo lokomotywa, albo czas - zawsze coś mi mieszało szyki ;) |
|
|
Głuchołazy Zdrój
10.11.2014 16:40
|
Fajnie wygląda z aluminiowymi deklami od jakiegoś elektryka na reflektorach. |
|
|
Jesienna Gama
21.10.2014 17:28
|
Robiłem 07-173 w oczekiwaniu na Gamę. Nie chowałem się - wręcz przeciwnie - padało a jedyne co miałem z kapturem było odblaskowe.
Na powrocie robiłem Gamę na Woli - tam na pewno byłem zauważony ;) |
|
|
Klasyka gatunku w Jaworzynie Śląskiej
13.10.2014 21:59
|
Bykowi bliżej do siódemki niż do kanta ale rozumiem intencje kolegi ;) Co do klasyki to ET22 ma posteory, które ultraortodoksyjny miłośnik mógłby uznać za niekoszerne ;)
Skład z rumunem do Strzegomia był czy dalej ? |
|
|
Zdawka do Pniew
09.10.2014 22:11
|
@gonzor: Na podstawie oznaczenia w RJ - Rokietnica wpisywana jest nadal wielkimi literami ;) |
|
|
Arriva z Międzychodu ?
05.10.2014 22:32
|
Przejście zwrotnicowe umożliwiające wjazd z Międzychodu od razu na peron 2 istnieje - jak wyglądały drogi przebiegu niestety nie wiem.
Ciężko mi się zebrać do zeskanowania czegokolwiek - przeglądam albumy i same gnioty widzę ;) |
|
|
Zdawka do Pniew
05.10.2014 20:37
|
Sęk w tym, że według PLK Rokietnica jest nadal węzłem. Widocznie to pod kogo linia podlega nie ma znaczenia. Jeszcze przedwczoraj przynajmniej z rozkładu tak wynikało.
@tomaszek: słyszałeś kiedyś o terminalu kontenerowym ? To właśnie terminal, tylko w dziadowskim wydaniu ;) Gorszy jest chyba w Kątach Wrocławskich - tam kontenery stoją w błocie... |
|
Zdawka do Pniew
05.10.2014 19:08
|
Rokietnica jest nadal stacją węzłową - formalnie linia nadal istnieje.
Podobnie Szamotuły. Niedawno status ten straciły Wronki w związku z rozbiórką linii do Obornik Wlkp. |
|
|
"Partner" do Lübben
25.09.2014 16:42
|
Lokomotywa świetna, niemniej Ci, którzy zapłacili ponad 150PLN za przejazd z czajnikiem mogli zrobić tak zwanego "karpia" na widok diesla w Guben ;) |
|
|
WINNICZEK nocą
08.09.2014 19:15
|
Niewątpliwie w bezruchu ;) Brak innych źródeł światła by coś podziałać w ruchu... |
|
|
Class 66 w Egipcie
31.08.2014 18:13
|
Dokładnie Jacku, "Classy" z pociągami pasażerskimi wzdłuż Nilu oglądane z pokładu statku były przysłowiową "wisienką na torcie" całej podróży ;) |
|
|
Ślesin
31.08.2014 14:22
|
Lewa gała na bok świeci zamiast do przodu ;) |
|
|
SU45-089 Międzychód
18.08.2014 21:39
|
Piotrze niestety pogoda nie dopisała - początek parady to przecież prawie półgodzinna ulewa - niewielu miało takie zacięcie by zostać do końca - to w końcu impreza dla rodzin z dziećmi... Prognozy na ten dzień były niezbyt optymistyczne... |
|
|
Dodatkowy do Piły
08.08.2014 16:19
|
Według mnie też trochę zbyt cienie wyciągnięte ale co kto lubi... |
|
|
Bydgoszcz Główna
02.08.2014 10:36
|
Taki schemat malowania miało więcej EN57 czy tylko ten jeden ? Mam jakieś zdjęcie w tym schemacie ale musiałbym przekopać albumy... |
|
|
Woodstock pod prądem
31.07.2014 08:04
|
W tym roku przy ładnej pogodzie trójkibel na Woodstock miał praktycznie w każdych drzwiach powywieszaną "młodzież" :) |
|
Woodstock pod prądem
30.07.2014 23:10
|
W tym roku trójpaków kibli Ci również dostatek na "Woodstockach" - jak oni to w Kostrzynie pomieszczą ? :) |
|
|
Kanał Łuczański
23.07.2014 21:52
|
W tym sezonie bardzo popularne stało się nurkowanie na Helu lub na Mazurach :) |
|
|
SU45 + 7 bohunów
14.07.2014 21:38
|
Piotrze! Mój komentarz, że "to we wtorek będzie" to łagodna aluzja, że podpisałeś zdjęcie błędną - przyszłą datą, a nie że jutro pojedzie kolejny taki skład :D |
|
|
SU45 + 7 bohunów
12.07.2014 21:40
|
To we wtorek najbliższy, to pojadę też pstryknąć ;) |
|
|
Podsudecka po nowemu
03.07.2014 22:52
|
Przy okazji popraw jeszcze przy tym zdjęciu tag JT42CWR-M na JT42CWRM, ewentualnie usuń też EMD_66 bo oba nie są zdaje się prawidłowe :) |
|
Podsudecka po nowemu
03.07.2014 22:30
|
Nazywane przez Ciebie "dziwnymi mieszańcami" składy to wagony Nacco serii Remms poprzedzielane od czasu do czasu eFPeeLowskimi Eamnoss-ami. Mogę zaspokoić twoją ciekawość co do takiego zestawienia. Wagony Remms w większości nie mają hamulców ręcznych, w związku z tym problemy występują przy dzieleniu składu na grupy, odstawianiu itd. Najprościej więc jest rozmieścić w składzie kilka wagonów z hamulcami ręcznymi i po kłopocie.
Musisz mieć szczęście do tego składu po prostu, dlatego wydaje Ci się charakterystyczny :) |
|
|
Zielonogórzanin
02.07.2014 10:18
|
Przystanek Pomorsko był od strony Sulechowa. Tablice z nazwą przystanku, zrobiono z tablic odzyskanych po remoncie E20 - z tyłu tablicy Pomorsko był napis... Opalenica :) |
|
|
Poznań-Rotterdam - Linked by Rail
01.07.2014 17:03
|
RoLa to raczej określenie dla przewozu całych zestawów (ciągnik siodłowy plus naczepa), tutaj naczepy traktuje się podobnie jak kontenery - ładowane są "kalmarami" na wagony. W przeciwieństwie do transportu całych zestawów tu nie potrzebujemy specjalnej infrastruktury (rampy, najazdy), za to konstrukcja naczepy musi umożliwiać taki rodzaj załadunku. |
|
|
ST44-1214
17.06.2014 09:15
|
Od jakichś dwóch tygodni Cargo jeżdzi po kamień do Grabiny Śląskiej. Tor zaś wyczyszczony jest conajmniej od kwietnia. Pod koniec maja widywałem na zdawce do Grabiny zamienie ST43-245 i ST44-1217 |
|
|
Podsudecka po nowemu
13.06.2014 20:08
|
"Charakterystyczny dla Freightlinera mieszany skład" - klikam pod twoim zdjęciem w tag Freightliner_PL i tylko na tym jednym twoim zdjęciu jest mieszany skład :D |
|
|
Stary Słupiec
26.05.2014 23:37
|
Uzupełnij myślniki między serią a numerem lokomotyw - nie tylko w opisie tego zdjęcia :) |
|
|
Ol12-7
15.05.2014 18:46
|
Ale gnój ! :D |
|
|
Spotkanie w Międzyrzeczu
14.05.2014 21:00
|
Tak, przygotowują się do wkroczenia na Ukrainę, dlatego przyjechali z Hrubieszowa do Trzemeszna :)
Rozpęd biorą :) |
|
|
EU07-157
30.04.2014 10:28
|
BarT pewnie też :) |
|
|
"Znalezione w archiwum"
27.04.2014 20:51
|
Mi z tym ujęciem kojarzy się tylko: "My robimy stąd, jak się komuś nie podoba to może nie robić"... |
|
|
Pt47-112
10.04.2014 13:40
|
Planowego to już w tym momencie siedem lat nie było, stawiam na jednorazowe obsadzenie lub podanie "ręczne" :) |
|
|
FPL 66007
03.04.2014 14:39
|
Jest ujęcie Kovalka, jest twoje, brakuje jeszcze Trzcianki :) Przed przejazdem, na którym staliście postawiono W6b - miejscówka dobra dla wideoamatorów :) |
|
|
66007
02.04.2014 12:12
|
Odpozdrawiam :) |
|
|
Sieraków Wlkp 1995
23.03.2014 20:32
|
@Krystian: jak usiądę Do skanera do wrzucę jakiś Międzychód specjalnie dla ciebie :) |
|
|
E6ACT-006
17.03.2014 17:17
|
@Darek Wandtke: Jak to jaka folia ? Nówka sztuka, więc jeszcze nie został rozpakowany :)
@PR: Jasne, że jest przejezdny, jest tam bodajże 40km/h szlakowa, ale sporo trzydziestek i dwudziestek - po szczegóły odsyłam do WOS. |
|
|
Z Sobótki do Kcyni
08.03.2014 12:51
|
13 lutego jechali przez Winiary, za to wracali przez Nakło. |
|
|
ST43-368
07.03.2014 15:35
|
Bardzo ładnie ! Patrząc na nie w myślach słyszę charakterystyczny dźwięk rumuńskiego silnika na obrotach :) |
|
|
SP42-001
01.03.2014 21:14
|
Tutaj masz aktualna listę wszystkich uprawnionych do otrzymywania 1% podatku. Co do kolejowych to zdjęcie które właśnie oglądasz może pomoże ci podjąć decyzje :) |
|
SP42-001
01.03.2014 13:53
|
O ile prośba o wsparcie jednym procentem KSK jest jak najbardziej na miejscu, o tyle według mnie nieweryfikowalne deklaracje pod zdjęciem już nie... I nie jest to żaden osobisty przytyk - tak mi się to po prostu skojarzyło. |
|
SP42-001
01.03.2014 11:13
|
"Kiedy więc dajesz jałmużnę, nie trąb przed sobą, jak obłudnicy czynią w synagogach i na ulicach, aby ich ludzie chwalili. Zaprawdę, powiadam wam: ci otrzymali już swoją nagrodę. Kiedy zaś ty dajesz jałmużnę, niech nie wie lewa twoja ręka, co czyni prawa, aby twoja jałmużna pozostała w ukryciu."
Mt 6,3 :) |
|
|
SU45-089
23.02.2014 00:29
|
W końcu ! Już myślałem że się te plastiki nigdy nie zaczną psuć ;) |
|
|
Ostatnie kilometry przed Głogowem
22.02.2014 17:25
|
Osobiście nie spotkałem się z takim przypadkiem, co oczywiście nie znaczy że nie zaczeli tak kombinować. Parokrotnie zamykałem pociąg w Lesznie lub Głogowie z racji "zamkniętej" linii.. |
|
|
SU46 w Błotnicy
21.02.2014 17:17
|
Pozostaje tylko cierpliwie czekac na koniec okresu grzewczego i rumuna na zaparowozie :) |
|
|
|
|
Ostatnie kilometry przed Głogowem
20.02.2014 10:52
|
Ze stertą rozkazów ? Zmiana godzin pracy posterunków związana była właśnie z decyzją UTK. Linia czynna jest tylko 12h na dobe w związku z obsadzeniem nastawni wykonawczych - brakuje ludzi na całą dobę.
Od Leszna do Głogowa nie pisało się już żadnego rozkazu, w drugą stronę dyżurny z La wydawał "eNa" z uwagi na remont przepustu przed Lesznem - jechało się po jedynce. |
|
Ostatnie kilometry przed Głogowem
19.02.2014 11:51
|
Jeszcze w grudniu w RJ otwarcie posterunków w godz. 21-9 dotyczyło Lasocic, Wschowy i Starych Drzewiec. Przy Głogówku nie było tej adnotacji więc teoretycznie było czynne 24h. Czy jest tak nadal - nie wiem. |
|
|
|
|
Osobowy z Guben do "Zielonej"...
15.02.2014 17:55
|
Pamiętaj, że chodzi o przypadek jednosobowej obsługi. Jednak nie martw się tym - chyba wszystkie trzy sprawne SP32-2XX mają już dawno kamery na czołach... |
|
|
ТЭ129-001
15.02.2014 11:58
|
Musiały to być naprawdę wraki skoro nikt się nie zdecydował na wywiezienie ich ciężarówką :) |
|
|
E6ACT-005
09.02.2014 16:50
|
Class 66 spokojnie da sobie radę, bo to jej planowe brutto :) |
|
|
EP09-035
06.02.2014 21:23
|
Grzesiek coś wrzucił ! |
|
|
2M62-0327
23.01.2014 11:18
|
Jakie tu masz Wojtku parametry? Nie dało się trochę bardziej naświetlić ? |
|
|
45 Eamnosów na Głównym...
03.11.2013 12:20
|
Hej Mares ! Akurat tej nocy na Głównym kończyłem robotę i to było pożegnalne "pstryk" ;) |
|
|
SU45-115 z IR "Wilda"
30.10.2013 16:55
|
@Lukasy: zawsze zapomnę napisać: Obecnie na terenie szopy znajduje się automatyczna kontenerowa stacja uzdatniania wody, teren uprzątnięto i ogrodzono jednocześnie odcinając tory prowadzące do budynku. |
|
|
EU07-078
30.10.2013 16:11
|
Nie remontują toru konstrukcję mostu, całą dobę pod estakadą stoją auta i niby coś tam dłubią... |
|
|
SU45-241
27.10.2013 13:23
|
Ani przez moment nie wątpiłem że pierwszy załadujesz fotkę z tego motywu :D |
|
|
Porządny sprzęt
09.10.2013 16:49
|
Widziałem taki zestaw w trakcie pracy 6.10 zaraz za Rokietnicą, z tym że oddanie toru miało nastapić dnia następnego i był to już swego rodzaju "mastering" :) |
|
|
66007
05.10.2013 14:52
|
Od 20 Września bodajże UTK zalecił "zwiększenie bezpieczeństwa" poprzez zaprzestanie permanentnego wyprawiania pociągów na Sz na lini 14 na odcinku Głogów - Leszno. W tą stronę oznacza to cztery postoje na dyktowanie "eSów" - po dwa w Drzewcach i Lasocicach... Za kasę która idzie w komin podczas rozruchów PLK mogłaby tu w miesiąc LCS postawić :) |
|
|
Kunowice - Cybinka
02.10.2013 19:27
|
Dobrze rozumiem, że linia z Kunowic do Cybinki została rozebrana ? Cóż to za"prywatne ręce" ją kupiły ? |
|
|
ED250-001
04.09.2013 11:03
|
Przypuszczam że otwarcie tej osłony w przypadku konieczności zmiany kierunku jazdy pociągu mogłoby przerosnąć możliwości niewyszkolonego jeszcze personelu... Lepiej niech będzie tak niż ktoś miałby łomem się do tego zabierać :) |
|
|
LDH45-025
15.07.2013 17:05
|
Jak w ŚK przeczytałem że "dorobiono" jej garnki to myślałem że to błąd w druku :) |
|
|
EL2-15
26.06.2013 12:54
|
Zdecydowałeś się wyciąć kościół, Licheń i cmentarz ? Zostały ci tylko "wiatraki"... Chyba, ze miejsca pomyliłem i to nie jest z wiaduktu drogowego... |
|
|
TEM2-178
17.06.2013 18:23
|
Albo ją porządnie umyli albo była na rewizji :) |
|
|
Wpychamy!
17.06.2013 12:27
|
Widzę że tam bez zmian - po każdym deszczu robi się jezioro... |
|
|
SU45-115 z IR "Wilda"
12.06.2013 22:27
|
Firma jakaś od zabudowy pomp tam cały czas grzebie - tyle po autach widziałem... |
|
|
Czerwieńsk Południe - Czerwieńsk Wschód
05.06.2013 21:38
|
Ogólnopolska akcja domalowywania sobie kreski na mapie przez zaliczaków rozpoczęta - pierwszy planowy pociąg tędy będzie nabity po brzegi :) |
|
|
301Db-141
02.06.2013 20:57
|
@Radziolsław: Kultowy to jest trabant albo Smiena a bazgranie farbą po cudzej własności bez jego zgody to zwykłe przestępstwo. |
|
|
EN57-1026 -???
15.05.2013 23:11
|
Widziałem to ostatnio z drogi i myslałem sobie: "ki diabeł ?" :) |
|
|
Ty42-107
29.04.2013 15:22
|
w temacie wiszenia w otwartych drzwiach jak widze nic się nie zmieniło także na tej imprezie... |
|
|
EL2-10
23.04.2013 23:17
|
Skąd Bartek zima w tagach ?
Swoją drogą to coraz więcej wiatraków tam widze... |
|
|
Leszno - Biadki z ST43-195
15.04.2013 19:35
|
@Dominik Jaworski: To oni byli "wszyscy" :) Według mnie błędne jest przekonanie że KSK było organizatorem - tym był Alex R. a KSK wynajeło tylko wagony - samemu się w nich lokując :) |
|
Leszno - Biadki z ST43-195
14.04.2013 18:31
|
Bardziej mnie rozbija nowa świecka tradycja "Spaceru równoległego z imprezowym składem" przez całą stację tudzież kilometr z motywu na motyw :) |
|
|
Ol49-69 z KO-PIERNIKIEM
14.04.2013 17:50
|
Grunt, że jakiegoś bohuna nie wtkneli w środek, tak nawet jakoś ten skład wygląda. Ogólnie i tak nie ma się co pieklić, fajnie że się Turkolowi "chce". |
|
|
Na ratunek !
07.04.2013 19:51
|
Oczywiście zdjęcie zrobiono 5 Kwietnia :) |
|
|
Dzień się budzi...
26.03.2013 22:17
|
Pogoda to jedno, parowozy jednak dogorywają, a i urlopy stare trzeba kiedyś wykorzystać ;) |
|
|
SU45-115 z Wildą
21.03.2013 20:51
|
Po podmienieniu wygląda bardzo dobrze.
Widzisz kovalek, też uważam że fajne zdjęcia wychodzą nie tylko w pełnym słońcu, ale przez komentarze typu "ISO 1600 do mnie nie przemawia" większośc z nich pozostaje w szufladzie... |
|
|
111Ed-001
21.03.2013 20:46
|
A dużo ich tam wybudowano ? Czy jak na E20 - na odcinku Poznań - granica z niemcami - jeden ;) ciekawe czy dziki z okolic np. Szczańca wiedzą że muszą iść naokoło 80 km ;) |
|
|
SU45-115
19.03.2013 23:32
|
Bolero, może to nie dzwięki silników się zmieniły, a twój słuch już z wiekiem nie ten sam ? :) Pasowałoby "akustycznie stłumione" :) |
|
|
SU45-115 z Wildą
18.03.2013 23:02
|
@Theo Kojak: moim zdaniem nie ziarno jest tu problemem a balans bieli. Minimalne odjęcie niebieskiego powoduje, że zdjęcie ogląda się o wiele przyjemniej (np. TAK )
Dlaczego aotor podwyższył tak czułośc jednocześnie tak mocno przymykając przesłonę ? Może się sam wypowie... |
|
SU45-115 z Wildą
18.03.2013 16:11
|
Kupa ludzi się wczoraj pofatygowała na ten pociąg widzę, na galerii brakuje jeszcze minimum trzech zdjęć ;) |
|
|
EU07-032
15.03.2013 19:11
|
Zapewne przywiózł kibiców na mecz z Lechem. Pedro na pewno pamięta czy Poloniii czy Legii... |
|
|
ST43-100 + Ol49-69
14.03.2013 15:46
|
Zastanawiam się, jakiej konkretnie awarii uległ parowóz.. Rano wyglądało ewidentnie, że pomaga rumunowi... |
|
|
111Ed-001
13.03.2013 18:58
|
Miałem w planie dziś łapać poranny kurs ale... zaspałem ;) |
|
|
ST44-089
07.03.2013 22:13
|
Cargulce od TS Opole też wagony wynajeli ? |
|
|
111Ed-001
04.03.2013 22:11
|
To nie na kolację się do domu spieszyłeś :) |
|
|
ST43-100
01.03.2013 21:20
|
Mieli "Przejazd obserwowany" :-) |
|
|
ST43-100
24.02.2013 13:19
|
A co tam gość buraczył ? |
|
|
SP32-201
02.02.2013 20:10
|
Trzeba się było albo zaprzyjaźniać, albo pogonić ;) |
|
|
M62-1077
31.01.2013 15:37
|
Jeszcze przewoźnik w słowach kluczowych brakuje... |
|
|
ST43-R004
27.01.2013 21:11
|
Na tej linii trzeba mieć po prostu szczęście.. niejednokrotnie zdarzyło mi się, że przez 6 godzin nic nie jechało... |
|
|
Ostatni fiat
27.01.2013 21:08
|
Wczoraj (sobota) na wieczornym Lubuszaninie jechała 089, więc już temat nieaktualny ;) |
|
|
M62-3103
23.01.2013 23:57
|
A parowóz jak wyszedł, bo jak mniemam to na niego czekałeś ? :) |
|
|
Wahadło do Plastowa ;-)
23.01.2013 19:11
|
Końcówki na wagonie pierwotnie przypisałem roztargnieniu załogi, światło manewrowe - również - choć czasem wyjazdy na takie "ogryzki" prowadzi się jak na bocznice... Fajnie, ze akurat tam byłeś ! |
|
|
SP32-202
19.01.2013 22:11
|
Widzę, że jednak Fiaty nie wyparły całkiem odkurzaczy - ostatnio ciężko trafić SP32... Co tam teraz jest sprawnego w Krzyżu ? |
|
|
M62-1848
20.12.2012 21:26
|
trzeba było dłużej tym srodkowym torem iść, to by wogóle śladów nie było widać na śniegu :D |
|
|
|
|
Class(y) 66 w Górkach Noteckich
18.12.2012 21:51
|
Poprawiłem lokalizację trochę, bo wcześniej ustawiałem na dośc dużym pomniejszeniu i faktycznie nawet w stację nie trafiłem ;) |
|
|
Bulwar Wschodni
10.12.2012 17:14
|
Dzięki ! Zanim Cargo dojechało do Górek, z Wawrowa wyprawiono jeszcze skład DB Schenker RP z próznymi węglarkami i Class 66 na czele, który jechał przede mną do samego Poznania... |
|
|
163 043-3
08.12.2012 22:44
|
W czasie, w którym zrobiłeś to zdjęcie Wilda jest już prawie w Gorzowie ;) Tak jak napisał kospal to bedzie Mewa.. |
|
|
Kłosowice
06.12.2012 12:25
|
Osobiście uważam, że PeeLKa biorąc pieniądze za przejazd mogłaby wykazać się minimum przyzwoitości i powycinać trochę gałęzi.
Wystawienie im rachunku za uszkodzenia taboru związane z nieprzygotowaniem trasy do przejazdu może by ich otrzeźwiły...
Z drugiej strony kolejowy beton pewnie od razu wydałby zakaz przejazdu pociągów specjlanych po takich liniach... |
|
|
ST43-382
13.11.2012 16:02
|
@KKP: do tego wjazd i tak na zastępczy...
@Grzegorz: Trochę późno zobaczyłem, że mi napisałeś o tym wyjeździe, następnym razem dzwoń a nie na GG pisz ;) |
|
|
SN61-01 tabliczki boczne !
13.11.2012 15:59
|
Krzysiek, Woitowi raczej chodziło, czy gdzieś je odkopałeś ze swoich zbiorów czy na allegro kupiłeś ? |
|
|
ST43-05 Czerwieńsk 2012
09.11.2012 13:00
|
@Andrzo: masz rację, z tym że tutaj sygnalizują nie załączenie ogrzewania a obecność napięcia w sieci nad torami z kanałem (są tam również drabinki do wejścia na dach taboru). |
|
|
Px48-1756
29.10.2012 18:48
|
Bartek, najpierw Maltanka, teraz Średzka, co się z tobą dzieje ? Niedługo autobusy zaczniesz fotografować :D |
|
|
Laskowice Pomorskie 2008
15.10.2012 16:21
|
Spędziłem wtedy w Laskowicach cały dzień choć przyznam że oprócz dwuczłonów celem były rownież składy Arrivy PCC - wówczas było to swoiste novum... |
|
|
TEM2-094
14.10.2012 14:28
|
Szkoda, że nikt nie podzieli łsię informacją że toto jedzie... Widziałem dziś już ten majdan rozładowany w Krzyżu... |
|
|
EP08-008
08.08.2012 21:07
|
Bartek to dobre miejsce i pora tylko pociąg nie w tę stronę jedzie ;) |
|
|
EP08-008
09.07.2012 13:43
|
Akurat trafiłeś na dróżniczkę z czerwonym Matizem ;) |
|
|
4010 013-3
28.06.2012 00:15
|
Ponoć je wczoraj do HCP zabrali.. Pewnie ich w końcu PeeLKa podliczyła za ten "postój" ;) |
|
|
TLK "Lubuszanin"
27.06.2012 17:40
|
Dodam jeszcze Pawle, że porównując czasy tego pierwszego łącznika do Lubuszanina do chwili obecnej nie ma praktycznie żadnej róznicy. Wówczas po dołączeniu grupy wagonów z Gorzowa w Zbąszynku, do Poznania meldował się 7.07 a w Warszawie Centralnej 10:20.
Dziś jadąc przez Krzyż w Poznaniu łącznik jest 6:50, a Lubuszanin w Warszawie Centralnej 10:25. Z Gorzowa startowały podobnie (4:23/4:27). PLK szczyci się modernizacjami a właściwie nic się nie zmienia od ponad 20 lat... |
|
|
4010 013-3
25.06.2012 20:45
|
Mam przekonanie graniczące z pewnością że one tu wcale na naprawe nie oczekują... |
|
|
EC "Alois Negrelli"
05.06.2012 16:55
|
Pewnie dlatego, że więcej osób go fotografowało niż nim jeździło ;) |
|
|
SP32-204
29.05.2012 17:53
|
Bartku wiem że spieszysz się ze wrzucaniem zdjęć żeby władować na WRP wszystkie które wykonałeś ale opis mógłbyś uzupełnić bardziej szczegółowo. Za pół roku nie będzie wiadomo o co chodzi - proponowałbym choć nazwe i pełną relację... |
|
|
ST44-992
18.04.2012 23:59
|
Nie powiem gdzie mnie strzeliło jak dostałem od Pawła MMS z gagarem w Międzychodzie ;) |
|
|
EN57-976
25.03.2012 21:39
|
Stawiam że z Traxxa ;) |
|
|
M62-295
06.02.2012 22:35
|
A spadnij kiedyś to siatkę założą czy cuś i się nie da wdrapać na tą miejscówkę ;) |
|
|
Erie Lackawana PA1
09.08.2011 15:33
|
Wtrącając swoje trzy grosze też mam poważne wątpliwości co do zasadności publikowania cudzych zdjęc. Idąc tym tokiem rozumowania mogę zeskanować pocztówkę i ją tu umieścić bo ją kupiłem ? Podobnie jak zdjęcia z książek, czasopism... Skoro mam ?wiat Kolei to czy mogę zeskanować jego okładkę i napisać że pochodzi z moich zbiorów ? |
|
|
Dookoła Poznania...
22.06.2011 13:55
|
Hej narzekacze ;) Co do fotki to pogoda nie rozpieszczał, niemniej w oryginale wygląda to o niebo lepiej - doodałem na szybkiego i nie przyłożyłem się do obróbki. Zdjęcie waży 170kb więc nie spodziewajcie się z tego cudów ;) |
|
|
M62-584
18.06.2011 08:25
|
widzę, ze cię to tylnej kabiny wygonili ;) |
|
|
EU07-103
14.06.2011 19:01
|
Jeżdzą jako 15XX lub robią jako piąte ostrze w Gilette :) |
|
|
Wansford Station III
14.06.2011 15:32
|
No właśnie, może napisałbyś z jakiej okazji Sląsk gościł w UK ? Rewanż za wizytę brytyjskiego czajnika u nas ? |
|
|
Borsig 1925
06.06.2011 19:24
|
Maj to bardziej wiosna niż jesień ;) |
|
|
SU45-147
20.09.2010 09:50
|
Widze, ze impreza udana. |
|
|
SM42-2595
15.09.2010 22:35
|
To raczej robione z przejazdu kolejowego... |
|
|
ST44-798
01.07.2010 22:08
|
Nie kolega pierwszy widząc logo PGNiG na zbiornikach w Wierzbnie uznał, że to musi być gaz bo przecież takie samo logo ma na rachunku z gazowni... A przecież to Polskie Górnictwo Naftowe i Gazownictwo... |
|
|
ST43-273
15.06.2010 13:57
|
?wietne ! O takim ujęciu zawsze myslałem jadąc tamtędy "trójką". |
|
|
Pm36 PIRAT
30.05.2010 16:43
|
Darowanemu składowi w wagony się nie zagląda ;) |
|
|
Wls40-1225
29.04.2010 20:05
|
Ależ się uparłeś na tą maltankę ;-) |
|
|
Pierwsza skrajnia w Bąku
26.04.2010 20:01
|
Według mnie podmiot liryczny nadanym tytułem wyraża radość z JEGO pierwszej złapanej w Bąku skrajni, a nie skrajni pierwszy raz przez Bąk jadącej ;-) |
|
|
Nad Wartą ...
10.04.2010 10:47
|
Wszystko ładnie, tylko jak dla mnie zbyt kontrastowe, nasycone i ciemne - gagarin aż świeci... |
|
|
ST44-1083
21.12.2009 18:32
|
poprawiłbyś w końcu te literówki... ;) |
|
|
+ EU07-079
03.07.2009 12:25
|
Co takie zapaliło się w lokomotywie, co st. kpt. "sikawkowy" nazwał Transformatorem ? ;) |
|
|
EU07-539
22.05.2009 18:33
|
Linia wzmacniająca zwiększa sumaryczny przekrój sieci trakcyjnej i stosowana jest nie tylko na "nowomodernizowanych liniach" ;) |
|
|
Pt47-65
30.04.2009 18:39
|
Co to za marudzenie ?!
cieszcie się, że nie jest niebieska ;) |
|
|
Wystraszony pies
22.04.2009 16:54
|
Troche zasłania łapą, ale niezaprzeczalnie widać że wabi się... Nobel ;) |
|
|
ST44-R010 w Wierzbnie
24.03.2009 16:28
|
W najbliższym czasie wrzucę pewnie coś jeszcze, nie jestem zwolennikiem zasypywania galerii przez jednego autora kilkoma fotkami z jednego miejsca naraz. |
|
|
EU07-212
23.03.2009 10:37
|
Oczywiście, po 3 miesiącach działania firma przeszłaby restrukturyzacje, zwolniono by 2 z 5 sekretarek, zatrudniono dodatkowego radcę, zmieniono nazwę i logo firmy oraz wymieniono wszystkie meble i sprzęty biurowe, co pociągnęłoby za sobą tak duże koszty, że pracownik z palnikiem zostałby wysłany na trzymiesięczne nieświadczenie pracy by poprawić kondycję finansową spółki ;) |
|
|
ST43-386
09.03.2009 12:03
|
Międzychód to niewątpliwie wielkopolskie, więc warto poprawić słowa kluczowe ;) |
|
ST43-386
09.03.2009 11:31
|
Ostatnio trafiam na stonki, o ile wogóle zdawka jedzie... Christianapol w ?owyniu ograniczył produkcję... |
|
|
SA102 w Poznaniu
28.02.2009 10:23
|
Stacja w rozumieniu peronów i budynku nie była modernizowana, ale faktycznie z tego ujęcia wygląda to ogólnie nieciekawie ;) |
|
|
szare Bh
25.02.2009 16:47
|
wykonanie niestety najgorsze z możliwych, tak jak Tomek zauważył wystarczyło przejść na druga stronę torów... |
|
|
Zdawczy z kombajnami
30.01.2009 20:23
|
skład kursuje w zależności od zamówień więc bardzo różnie, a co do Szamotuł... Wagony przyjeżdzają poranną zdawką Poznań Franowo - Szamotuły, następnie lokomotywa zabiera je do Poznania Woli. tym sposobem kombajny mają małą wycieczkę krajoznawczą ;) |
|
Zdawczy z kombajnami
30.01.2009 20:19
|
Z przedstawionym przez ciebie sposobem transportu osobiście się jeszcze nie spotkałem. Ja zawsze widziałem sytuację, w której dźwig podnosi kombajn, montuje się mu koła, a nastepnie maszyna o własnych siłach zjeżdza z wagonu i na kołach jedzie do Tarnowa Podg.Zazwyczaj jadą konwoje po 2-3 sztuki. |
|
|
060DA-2410
30.01.2009 15:50
|
heh, po Cargo krąży dokument w pdf z nowymi malowaniami maszyn, z niego to chyba pochodzi ten screen. Ciekawe, czy już ktoś go udostępnił w sieci ;) |
|
|
642 034-3 w Poznaniu
30.01.2009 13:04
|
IPS to Instytut Pojazdów Szynowych "Tabor" (www.tabor.com.pl ), to dawniejszy Ośrodek Badawczo-Rozwojowy Pojazdów Szynowych), a co do tras to w rozkładzie jazdy jest Dresden HBf - Wrocław 60002 (przyj. 11:00 ) i Wrocław - Dresden HBf. 60003 (odj. 13:05) kursuje od 1 marca oznaczony jako kurs szynobusem. |
|
|
SU46-034
19.01.2009 19:05
|
było to już tłuczone kilka razy.. stoi tam bez silnika od roku... silnik w ZNTK Poznań. |
|
|
SM42-313
12.01.2009 19:35
|
Więc to było albo SP42 albo SU42 |
|
|
SP32-209
12.01.2009 19:33
|
no takie coś to ja rozumiem, świetne foto !! |
|
|
SN80-12
10.01.2009 21:13
|
Ten stoi w Lesznie od zawsze, w Kościerzynie stoją SN52 i 61 |
|
|
311D-03
10.01.2009 21:08
|
i w którą stronę dalej ?? |
|
|
EU07-468
08.01.2009 21:15
|
na naprawę rewizyjną |
|
|
163 045-8 z Wawelem
08.01.2009 18:16
|
W takich warunkach miałem taki a nie inny pomysł na kadr, przy twojej sugestii wypadałoby wywalić nastawnie i byłby tylko skład w słupowisku...
@Wilchelm: kilku miejscowych focistów też było, obok mnie dwóch, a przy wyjeździe dwóch następnych. Ale jakoś mnie nie legitymowali ;) |
|
|
EU07-523
07.01.2009 14:19
|
@EP07-135: cieszę się, że tak uważnie śledzisz moją twórczość ;) Faktycznie fotka tego pociągu wisiała kiedyś na "starym" TWB. |
|
|
ST44-1038
22.12.2008 21:40
|
szkoda, ze nie chwyciłeś go kilka sekund wcześniej, gdy padało na nie go słońce... |
|
|
EU43-002 w Kostrzynie
18.12.2008 18:38
|
Hehe, no naleciałości ma z całego miesiąca, wg moich notatek 12.11 miała przegląd okresowy (po przeglądzie zawsze są myte). Swoją drogą rynienki nad czołem by się tym maszynom bardzo przydały.... |
|
|
SU45-174
13.12.2008 18:21
|
obok o tej porze stoi SA108 przyjeżdzający z Jarocina kilka minut przez "Głogowem" |
|
|
ST43-193
11.12.2008 10:14
|
Każdy z nas "tłucze" często te same motywy ... Ale inną sprawą jest to, że wrzuca się co piąte zdjęcie z tego samego miejsca (i to jeszcze w odstępie 2 tygodni). Czasem lepiej trochę odczekać ;) |
|
|
ET22-094
06.12.2008 19:27
|
No właśnie wszystko mi się dziś pogruchało - Merkury jechał na Szczecin chwilę wcześniej właśnie.... |
|
|
233 373-0
06.12.2008 10:44
|
nawet jak się podpiszesz Juzek czy inny sruzek to i tak wiadomo że to ty... |
|
|
|
|
TEM2-122
03.12.2008 21:48
|
do dziś się zastanawiam, ile ludków zmieściło się w tej ambonie na imprezie z Ok1 na ostbahnie ;) |
|
|
060DA-6123
30.11.2008 17:09
|
Relację wagonów spisałem z kartek kierunkowych na wagonach, odbiorcą jest Kronopol w ?arach, pewno im ten mocznik do czegoś niezbędny.Tyle tylko, że z nastawiaczy hamulca wynikało, że wagony są próżne... |
|
|
M62M-007
29.11.2008 22:11
|
No, może wreszcie jako użytkownik przestaniesz spamować pod innymi fotkami linkami do swoich zdjęć ;) Co do zobowiązania trzymamy za słowo ;) |
|
|
060DA-6123
29.11.2008 22:10
|
Nie wiem co wznosi, powiem co wnosi ;)
Ujęcie tego składu przy peronie bez czegokolwiek innego wydawało mi się zbyt nudne, chciałem pokazać ocś więcej oprócz pociągu; próbowałem zrobić coś z tym domkiem i pociągiem na torze bliżej, ale wtedy lokomotywa zbyt wypełniała kadr i nie wyszło to ciekawie.
@macias: dzięki, czekam ;) |
|
|
Kontenerowiec
26.11.2008 15:58
|
Ta lokomotywa to chyba "dyżurna" do składów objazdowych przez Ostbahn ? |
|
|
EN57-612
22.11.2008 17:09
|
Format zdjęcia dobry dla panoramy, tutaj wydaje mi się drażniący... |
|
|
EU43-003
19.11.2008 16:46
|
Może zakręciłem trochę w opisie więc wyjaśniam: lokomotywy 002 do 006 są oklejane w ten sam sposób jak wcześniej 001, która nie miała jedynie w pełni niebieskiego czoła (już to poprawiali - teraz wszystkie mają wyglądać tak samo). Oklejenie całej maszyny zajmuje jakięs dwa dni. |
|
|
S200-302
14.11.2008 19:50
|
żeby załoga miała gdzie obiad zjeść na przykład... |
|
|
EP09-015
14.11.2008 18:57
|
Wracał do Warszawy przez Poznan, mijałem go około 14 w okolicach Kościana |
|
|
233 373-0
13.11.2008 20:27
|
na zdjęciu 80km/h, szlakowa pewnie będzie wyższa. |
|
233 373-0
12.11.2008 22:24
|
Już mi się od tego 232, 233 i 234 pokręciło ... opis poprawiony. |
|
|
ST44-282
29.10.2008 17:11
|
to poc. TETSc 17061 Małaszewicze - Seddin Uebrige E, jak donosi marduq pod zdjęciem tego składu w GW |
|
|
ET41-175
29.10.2008 14:38
|
Znów wróciła sprawa umieszczania litery oznaczającej człon przed nr inwentarzowym. Kilka lat temu oznaczono tak ET40-04, wtedy mówiło się, że "tak już będzie"... |
|
|
SU46-014
28.10.2008 18:32
|
silnik spalinowy 014 jest od jakiegoś roku w ZNTK Poznań, reszta stoi na terenie szopy spalinowej na Głównym. |
|
|
SU46-033
17.10.2008 15:28
|
15 października SU46-033 została oddelegowana do Czerwieńska. |
|
|
|
|