| Statystyka WRP |
Razem zdjęć: 45409 Razem kategorii: 241 Liczba użytkowników: Komentarze: Wyświetlenia:
|
|
|
Pt47-65
20.04.2017 19:04
|
hehehe najkrótsza relacja TLK ;) |
|
|
3 x ST44
08.11.2015 17:26
|
3 gagariny są potrzebne aby uciągnąć turbostonkę :-P |
|
|
Wspomnień czar...
09.07.2015 17:45
|
Oj, była. Szkoda jedynie, że "miękkie" podtorze pod Kolbudami i deszcz storpedował 3 dzień. |
|
|
MR4020
25.06.2015 18:14
|
Tak jak mówi Kolins. Od 2011 roku ten pociąg zniknął z rozkładu. |
|
|
SA137-001
19.06.2015 18:29
|
Hehe, Jeżyk. Jak ten czas leci. ;) . |
|
|
SN61 -548
06.04.2015 08:51
|
Piękni i młodzi. Grześ zjada wzrokiem ;) |
|
|
ST44-1211
08.12.2014 15:54
|
Filip, jak przytoczyłeś rodowód gagarina to trzeba było go równać do Ziła lub Stara 25 lub 27 a nie do współczesnej Scanii. Tak pozatym to więcej luzu Panowie. :) |
|
|
Nawęglanie Ol49-69
17.02.2014 17:42
|
Hobbyści i entuzjaści więdzą że to błąd, a mikole walą babole. |
|
|
Na linii Gdańsk Osowa - Matarnia
06.02.2014 15:38
|
ZTCW to linia idzie do rozbiórki. Pozostanie jedynie bocznica do Przesypowni Osowa. Wjazd na lotnisko będzie od PKM-u. |
|
|
SM42-454
13.09.2013 16:17
|
I tak spokojnie sobie wlazłeś na słup oświetleniowy? |
|
|
SP32-202
12.08.2013 18:13
|
Oj marnuje się ten ten odkurzacz. W sezonie to powinien na TURze śmigać do Helu |
|
|
ST44-1103
12.08.2013 18:10
|
Wojtek, da się zjechać i to nawet na skróty wprost do Somonina. |
|
|
ST44-1208
14.07.2013 19:59
|
Później się dziwimy, że leśna zwierzyna łazi po podwórkach, jak w lesie chcą ją zagazować . ;) |
|
|
Stargard Szczeciński Wąsk.
24.03.2013 12:10
|
Ostatni bodajże kurs to wykonał do Dorowa, a teraz ten pojazd "szlifuje" koszalińskie wąskie tory. |
|
|
Ostatki ... ?
20.02.2013 16:39
|
Na potwierdzenie moich wyżej napisanych słów to wąskiego toru w Brześciu już nie ma. ZTCW to rozebrano go aż do Jerzmanowa. |
|
|
Ruchocice i Ol49-59
16.12.2012 19:20
|
WOW. Piotrze można 1440x900 na pocztę ? Zajedwabiste foto na pulpit |
|
|
Wjazd od Kościana do Grodziska Wlkp.
17.08.2012 10:00
|
Piotr, wtedy wsio już było pozamykane i srk zdemontowane. Dojechaliśmy tylko do Sepna, dalej był zakaz ze względu na jakieś uszkodzenia. |
|
|
SN52 w Gniewie !
11.03.2012 16:01
|
Krzysiek, dawaj więcej fot z tych "ogrysków" . |
|
|
Ol49-7
11.12.2011 10:22
|
Michał, chyba jaja sobie robisz. Jak już to z tymi gbs-ami będzie śmigał Ty2 ;) |
|
|
Grzesiu dobiegł do celu
17.10.2011 18:51
|
Mało się znaliśmy, ale pozostaniesz w mojej pamięci jako hobbysta długich ogniskowych.
Grześ, spoczywaj w pokoju. Wyrazy współczucia dla Rodziny. |
|
|
Łukasz
09.08.2011 23:20
|
Pozostanie nam w pamięci jego pogodna i wiecznie uśmiechnięta twarz. Takiego Go znałem i taki pozostanie. ?egnaj ?ukasz |
|
|
SA102-003
10.07.2011 10:15
|
Filip, jeśli chodzi o mapkę to jest następny przejazd. Semafor stoi pomiędzy przejazdem a mostem na Wdzie :) |
|
|
ET22-995
05.03.2011 10:39
|
Grzegorz, da radę tak żyć. Sam osobiście mam tak samo jak Ty. Nie dubluj zdjęć i będzie spoko. Tak poza tym witamy :) |
|
|
M62-1848
08.02.2011 18:31
|
Marek, Filip nie robił zdjęć jego koniom to i pewnie nie ganiał :P
?ubin dodaje uroku kadrowi. |
|
|
SU45-210
06.02.2011 20:16
|
?ukasz, on mają jakiś konkretny rozkład czy dorywczo jeździ? |
|
|
SN61-183
06.02.2011 14:59
|
Pamiętny wjazd do Połczyna z którego mordęgą było wyjechać w stronę ?widwina |
|
|
SU42-540
27.01.2011 18:53
|
Miedza, święta rzecz :)) |
|
|
Krzaki
27.01.2011 18:51
|
Takie długie składy kiedyś można było (może jeszcze) spotkać normalnie w ruchu. Teraz widać tylko "w krzakach" |
|
|
SU45-064
27.01.2011 18:49
|
Paweł, a nie jest to może przygotówka pod odbudowę dwutorowego szlaku na estakadzie? Słyszałem, że do tego się przymierzali. |
|
|
SN61-183+Bh
10.11.2010 10:37
|
Mareczek a możesz zdradzić więcej szczegółów? |
|
|
ST43-422
18.10.2010 15:33
|
Pewnie skład był przygotowany pod gagara, by nie zdefektował pare kilców dalej. ;) . |
|
|
Zestaw Turbo
11.10.2010 20:02
|
UPSSSSS, ale babol. O czym ja myślałem :P. Oczywiście Maciej masz rację. Byk usunięty oraz proszę Administrację o przeniesienie do właściwego folderu. |
|
|
Miłe zaskoczenie
26.09.2010 12:27
|
Adam, ten sam zestaw wracał z Kości z 90147 i na starcie zrobił ok 25 spóźnienia, ale to chyba przez skomunikowanie z 2239 z Chojnic |
|
|
MR4080
20.07.2010 20:50
|
A to Kolego pytaj Arrivę. ;) |
|
|
ST43-R007
01.06.2010 19:28
|
Buszujący w krzakach :)) |
|
|
SM42-1012
01.06.2010 19:26
|
Poza tym Panowie jeszcze kolor firmowego znaku Fablok przemawia za Maćkiem. |
|
|
Motyw
20.05.2010 15:08
|
Na ten odcinek nie wjedzie żaden pociąg. Za widocznym w tle łukiem jest przejazd a raczej był bo torów w nim już nie ma. W ogóle to Zielin jest odcięty od kolejowego świata. |
|
|
233 683-2
09.05.2010 21:57
|
Takie opływowe kształty że pchane przez Ludmiłę powietrze krzywi słupy wzdłuż szlaku ;) |
|
|
SP32-201
09.05.2010 21:53
|
No i kolego headder na Twój koszt zrobić podsył "zemsty" do Redy bo Fiaty mają zakaz wjazdu na linię 213. |
|
|
264 002-7
12.04.2010 17:09
|
Konkretny skład ze słuszną maszyną na czele. |
|
|
ST44-668
12.04.2010 16:55
|
Wjazd do Bąka ze strony Lipowy i Czerska odbywa się na "kształtach". Wyjazdów nie doświadczyłem. Stwierdzone naocznie wczorajszego dnia. |
|
|
ST44-1203
04.04.2010 13:19
|
Moją uwagę przykuwa tak pokręcona dróżka na wiadukt. Ciekawe miejsce, a ja tyle razy przejechałem obok tego "kwiatka". Tu by świetnie pasował jakiś Ty z towarkiem |
|
|
Pt47-65
28.03.2010 21:08
|
Tu i bez kaszla i śniegu jest ciekawie pod warunkiem, że robi się zdjęcie do ok 0,5 m nad ziemią. Ta kostka na drodze dojazdowej do byłego dworca jest cool zwłaszcza, że na linii fotografujący-pociąg obok malucha kostka jest zapadnięta i po deszczu tworzy się tam "miła" kałuża. |
|
|
MBxd2 na torze 1435mm
30.12.2009 13:33
|
a właśnie, że g.... prawda. to jest linia Nowy Dwór Gdański - Lisewo przez Ostaszewo |
|
|
MBxd1-204
19.12.2009 14:13
|
Specjalny, jako pożegnanie Krośniewickiej KD. Oby to nie była prawda. |
|
|
232 653-6
24.11.2009 21:56
|
Kol Zibi zajrzał do tyłu monitora a tam ta Ludmiła co ciągnie jest wyraźnie widoczna i od frontu. Fantastyczny monitor. |
|
|
"Rybak"
05.11.2009 15:41
|
Idzie nowe ;) |
|
|
Gagarin do Kartuz
05.11.2009 15:30
|
Rozumiem szał, że seria 44 jedzie do Kartuz ale moim zdaniem mogłeś Grześ dać troszkę więcej przestrzeni po bokach kadru. Na mój gust trochę ciasnawo. |
|
|
SP32-073
20.10.2009 18:49
|
Miłe dla oka. ?adny przejazd |
|
|
SA134-001
15.09.2009 14:56
|
@Ja: Dzięki za spostrzegawczość. Babol usunięty.
QMichał: Tak jak napisał Czarls, poza tym czasami coś jest do Kokoszek, ale to już marginalnie. |
|
|
Poranny do Poznania
10.09.2009 21:57
|
Info z Wolsztyna: "Po wymianie na nowy mostu w 109,548 kilometrze linii Sulechów - Luboń wolsztyńska Pt47-65 będzie mogła ponownie prowadzić pociągi na trasie Wolsztyn - Poznań!" |
|
|
ST44-949
10.08.2009 15:54
|
Linia 201 od st. Nowa Wieś Wielka do st. Lipowa Tucholska leży w Województwie Kujawsko-Pomorskiem, więc pociąg na zdjęciu jest tymże województwie. |
|
|
MBxd2-311
06.08.2009 20:39
|
Obstawiam wyjazd z Golczewa w kierunku Gryfic. |
|
|
SM42-666
24.07.2009 19:21
|
Diabelska stonka wprowadza trochę ochłody w te parne dni |
|
|
Testy Maximy 40 CC
06.06.2009 15:34
|
Lechu, parametry:
- Producent: VOITH Turbo Lokomotivtechnik GmbH
- Lata produkcji: od 2006
- Układ osi: Co'Co'
- Szerokość toru: 1435 mm
- Paliwo: olej napędowy
- Moc lokomotywy: 3600kW
- Typ przekładni: LS 640 + KBD 385
- Ilość kabin: 2
- Prędkość eksploatacyjna: 120 km/h
- Prędkość maksymalna: 160 km/h
- Silnik spalinowy: wysokoprężny 12 (30 CC) lub 16 cyl. (40 CC) (6 / 8 w linii)
- Marka silnika : ABC Belgia - DZC
- Masa własna: 126-136 Mg
- Całkowita długość: 23200 mm
- Siła pociągowa: 408 kN
- Zbiornik paliwa: 9000l
Lok spokojnie ciągnie skład o ciężarze 2300 ton.
To tylko to co wyszperałem. |
|
|
126p
10.05.2009 13:01
|
KTK "Tendrzak" ma drezynkę zbudowaną na bazie silnika maluszka i spokojnie ciągnie 1,5 t. |
|
|
Stare i nowe barwy SU45
08.05.2009 18:05
|
Jeszcze bym te nowe barwy przełknął gdyby nie ten czerwony dach. Bardziej bym optował za czarnym. |
|
|
SP32-210
08.05.2009 16:19
|
Nie wiem ile jechała ale pociąg szedł planowo. |
|
|
SP32-210 z Turem
04.05.2009 20:06
|
Rozmawiałem we Władku z instruktorem z Chojnic i chwali sobie maszynkę. Ostra jak żyleta. |
|
|
Pt47-65
30.04.2009 18:11
|
Nie no to już paranoja. Na pojazdach historycznych takie bohomazy robić. A fee. |
|
|
UP 4007
16.04.2009 19:57
|
To były potwory na torach. Razem z serią UP 3900 "Challenger" tworzyły niezłą parę. |
|
|
ST44-206
11.04.2009 09:11
|
Marcin, mogłeś znaleźć "dłuższy" motyw.
Mój gniot niestety nie przeszedł. |
|
|
MBxd2
10.04.2009 14:58
|
Wagony motorowe od numeru 300 wzwyż były przypisane na tor 1000 mm.
Nie żebym się czepiał ale wtedy to była jeszcze Gdańska Kolej Dojazdowa, :) |
|
|
SU45-098
02.04.2009 17:42
|
Tomek, a przypadkiem tego toru nie zamknięto wraz z zamknięciem posterunku Motława Most i utrzymaniem ruchu na Gdańsk Południe? |
|
|
SM42-2322
29.03.2009 10:03
|
Z racji, że był to pociąg imprezowy frekwencja na tym wiadukcie była duża. Ograniczone miejsce wymusiło jakąś kombinację i zamiast jakiś krzaków tudzież drzew "wcisnąłem" w kadr mocno nadszarpniętą zębem czasu barierkę. |
|
|
SU45-111
08.03.2009 12:51
|
Nic nie sugeruję. Widzę takie niebieskawe smugi to myślałem że straciłeś niebo, aczkolwiek motyw godny polecenia nawet z MRówką lub jakimś lokiem luzem. |
|
|
Wałcz 1945
08.03.2009 11:49
|
Oj Matej. Ja tylko się ustosunkowałem do przedmówców i to z uśmiechem. Błędów czasowych można by mnożyć mnóstwo.
Brawa dla Pawła za wyczucie czasu i kadr. Można powiedzieć - "właściwy człowiek we właściwym miejscu". |
|
|
ST43-386
08.03.2009 11:20
|
Więcej Międzychodu proszę. :) |
|
|
SU45-111
08.03.2009 11:17
|
Fajna esa, ale szkoda mi nieba |
|
|
Wałcz 1945
08.03.2009 11:14
|
a na parowozie typowe pekapowskie wiadra i białe obręcze a lok w służbie Rzeszy |
|
|
SU42-507
08.03.2009 11:11
|
@Archi: Jak mniemam po prawej jest taki klimatyczny budynek kolejowy <LINK>. Jeśli tak to po lewej w dole jest wioska Nowa Wieś Kwidzynska. Pytam, gdyż nie wiem jaka lokalizacja miejsca jest bardziej poprawna? |
|
|
SA134-002
03.03.2009 19:43
|
Nie jestem pewny ale wydaje mi się, że miało to być bezkolizyjne skrzyżowanie węglówki z trasą Bydgoszcz-Tczew |
|
|
SU46-015
16.02.2009 20:34
|
Celowałem w Suchaczu w towarowego z którym kalinka miała się skrzyżować w Zdroju lecz on poszedł ok godzinę szybciej więc postanowiłem uderzyć w Tolkmicko. Możliwe że się minęliśmy. ?liskość drogi nie pozwalała zbytnio na rozglądanie się. |
|
SU46-015
16.02.2009 20:13
|
Grzegorz, w ten dzień to kalinka szła na 46-015. Mam ją w Tolkmicku. Na 46-004 to szedł towar do Braniewa. |
|
|
SU46-015
16.02.2009 15:08
|
Dzięki Eli za fahrplan, choć tylko Kalinka szła planowo. Towary przed planem, jeden mi zwiał, drugiego przypadkiem kolega wypatrzył jak wyjeżdżaliśmy z Fromborka do Kadyn. I tyle z polowania na towarowe. |
|
|
Więcbork
12.02.2009 17:36
|
Ech to były czasy.
@Archi88: to nie jest nasyp. Skrzyżowanie tych linii następowało na stacji. |
|
|
Cychry
31.12.2008 10:39
|
Paweł, na pewno strzałem w 10 będzie to czego nie da rady już zrobić. Mam na myśli rozebrane i nieprzejezdne szlaki. 212, 229, 233, 237. To tak ode mnie ;) |
|
|
SN61-183
31.12.2008 10:35
|
Raczej Jeżyk to był ostatni przejazd tą trasą. Nie kojarzę aby coś tam po ganzu jechało. |
|
|
ST44-282+1102
26.12.2008 23:07
|
Bez urazy Remik. Nie wyszło Ci to. Zajrzyj na inną galerię co zrobił Kolins. Można było pokombinować. |
|
|
EP07-448
15.12.2008 22:28
|
O ile dobrze pamiętam to "Władki" wypchnęły ją z toru. |
|
|
Słupek..
08.12.2008 15:15
|
Wielce prawdopodobne, że to 2. Dawna linka ze Sławna do Ustki. Około 2,2 km od Ustki był przystanek Forsthaus Stolpm |
|
|
Grodzisk Wlkp.
11.11.2008 21:22
|
O qrde, Paweł jak tam się dostałeś? Opad szczeny |
|
|
Ol49-59
02.11.2008 11:41
|
Zgadzam się w 100%. Jednak młody oglądając jakieś stare zdjęcia zauważy na nich brak trzeciego reflektora. Szkoda ujednoliconego malowania Oelek. Zieleń na nich nie pasuje. Pozostaje cieszyć się tym co jest i radować , że chociaż są chęci ( i kasa) na utrzymanie w ruchu tych parowozów co istnieją, łącznie z ich naprawami i przeglądami. |
|
Ol49-59
02.11.2008 10:32
|
Czyżby wraca moda na trzeci reflektor? W oryginale przecież kopciuchy takowego nie miały. Jak ma być ta trasa historyczna to oprócz oliwkowych wagonów trzeba by jeszcze zdemontować te górne "projektory". |
|
|
SM42-2322
15.10.2008 21:47
|
Linia jest jednotorowa. na tym odcinku równolegle do toru szlakowego biegnie bocznica paliw płynnych w Rejowcu Poznańskim prowadząca od stacji Stawiany. |
|
|
ST43-382
28.09.2008 16:41
|
Krystyna wobec tego to zmienia postać rzeczy. Rozumiem. :) |
|
|
Px38-805
28.09.2008 16:40
|
Wiem, czytałem. Szkoda odstawić tego samowarka na dobre, no ale aby żył potrzebna kasa. |
|
Px38-805
28.09.2008 13:45
|
Czy będzie nam dane zobaczyć jeszcze kiedyś tego samowarka? |
|
|
ST43-382
28.09.2008 13:42
|
Eeee, Krystyna mgła nadaje temu zdjęciu fajnej tajemniczości. Pociąg wyłania się z nicości ;) |
|
|
Węglóweczka
13.09.2008 13:52
|
@Lechu: Jakby miała być stara to Bipa była by do Gdyni a zamiast gagara po (od) towarowego szedł by Ty 2 (42). |
|
|
Jantar obok Szkunera
27.08.2008 14:53
|
@jeleń: Zgadza się. pogoda była fatalna. Zimno, wiało i na dodatek ta okropna mżawka. |
|
|
SU46-045
11.08.2008 13:12
|
Lechu tymi zdjęciami wyjaśnił co się z nią stało. |
|
|
SU46-033
10.08.2008 11:15
|
@Bachu: To bardzo mało wiesz i krótko sięgasz w historię, a ostatnio były obchody 110 lat linii Reda-Puck.
Więcej o linii masz u mnie na www . |
|
SU46-033
09.08.2008 10:08
|
@Bachu: Mylisz się. Kiedyś to standardowy skład wagonów tak samo jak ryflaki. Na dodatek ciągane były przez Fiaty. |
|
|
ST43-195
08.08.2008 22:01
|
A ten Byczek był także przypisany do składu tego pociągu? |
|
|
SU46-033
08.08.2008 21:57
|
Czy, aż takie ważne skąd są. Cieszmy się z tego, że można je jeszcze spotkać tak szybko odchodzą. |
|
|
SM42-943
08.08.2008 21:56
|
Zgadza się. Tam w oddali jest jakaś szara hala. Tak samo wygląda to na oryginale. |
|
|
ST44-280
25.07.2008 23:41
|
Dzięki Panie Romanie. Ojciec kiedyś mi mówił gdzie to, ale nie zanotowałem.
Uzupełnię wtedy wpis choćby o to. :) |
|
|
724 odjazd!
25.07.2008 15:47
|
Dziwnie mi to wygląda. Droga w peron leży dla Helmuta. ;) |
|
|
ST44-280
24.07.2008 14:56
|
@Lechu: Kościerzyna odpada, zauważ w tle żurawik do nawęglania parowozów. W Kościerzynie stacja nawęglania była przy szopie.
@ufo: Jeśli dobrze pamiętam to było jeszcze przed czasami kiedy zaczęli malować żółte czoła.
Niestety autora nie ma już wśród nas więc pozostaje domniemać gdzie to i kiedy zrobione. |
|
|
"Nogat" bez komentarza....
20.07.2008 11:41
|
Podpisuję się obiema rękami pod słowami kol. Macieja Kłosa. Nawet SM 30 też by pasowała. |
|
|
Defekt Ol49...
19.07.2008 10:11
|
Dziwnie będzie wyglądał ten skład. Bardziej klimatycznie by wyglądała SM 30 ;) |
|
|
SA134-002
15.07.2008 20:29
|
Ja pamiętam je jako przystanek. Jeśli tak było muszę wtedy zweryfikować moje wiadomości.
Co wtedy stało się z budynkiem dworca? Wszak na całej linii 201 stacje otrzymały budynki według jednego wzoru. |
|
SA134-002
15.07.2008 18:56
|
Co najwyżej było mijanką szlakową a nie stacją. Od zawsze był to przystanek osobowy. |
|
|
Transcassubia (3)
14.07.2008 22:26
|
Według tego co słyszałem to płachta wisiała sobie tam gdzie wisiała. Po zmianie czoła w Kc przełożyli tylko chorągiewki a z "tablicą kierunkową" nie chciało im się walczyć i tak pojechali. |
|
|
Ol49-69 (ex99)
02.07.2008 15:47
|
Od samego początku, czyli od ogłoszenia takiego pociągu byłem nastawiony na opcję samochodową. Domyślałem się, że zapowiadanych fotostopów będą nic albo tylko wersje stacyjne. Szkoda, że z Kc do Chojnic przyszło nam oglądać majestatyczność tendra choć w Chojnicach jest trójkąt (chyba jeszcze jest?). |
|
|
Ol49-69 (ex99)
27.06.2008 16:32
|
Tak tak, Tomek. Tu jednak musisz kombinować. W tym miejscu gdzie są te kupki ziemi wyrosła jakaś biała hala. |
|
|
Wls40-100
17.06.2008 21:29
|
To jest raczej Wls40-100 |
|
|
Ol49-69 (ex99)
17.06.2008 16:38
|
Zgadza się. To ironiczny opis, gdyż o oliwkowej Bipie była mowa przed sezonem a co było to widzieliśmy. |
|
|
Ol49-69
03.06.2008 22:17
|
Teoretycznie wszystko jest na stronie Skansenu w Kościerzynie. |
|
|
99 2323-6
03.06.2008 22:15
|
W Polsce nie do pomyślenia. Czym prędzej by zlikwidowali. |
|
|
ST44-206
25.05.2008 22:17
|
Racja kolego Quentin. W odwrotnej kolejności kliknąłem. Już poprawione |
|
|
Ol49-81 & TKt48-143 w Kargowej
23.05.2008 18:32
|
Wolsztyn-Sulechów do reaktywacji??? Ja słyszałem o projekcie parowej kolei turystycznej lecz Wolsztyn-Nowa Sól. |
|
|
SN61-183
23.05.2008 18:27
|
Ganz stacjonuje w Szczecinie, a jak jechał na paradę to do Wolsztyna. Relacja nasuwa się sama: Szczecin-Wolsztyn. |
|
|
Bar dworcowy w Stawianach :)
23.05.2008 14:12
|
Hehe.... No Matej, nawet spokojnie zjeść nie dajesz ;). Lepsi byli Ci co oblegali pomost od magazynu. ;) |
|
|
SU45-197
22.05.2008 12:22
|
Dzięki koledzy za potwierdzenie, bo nie byłem pewny na 100%. Te czerwone dodatki przy zestawach kołowych ją zdradzały. |
|
|
ST44-1113
21.05.2008 22:51
|
Notatki poprawiono. Dzięki Wam. |
|
|
ST44-1113
21.05.2008 21:47
|
Robię jak mówicie. Dzięki |
|
ST44-1113
21.05.2008 21:39
|
Wiesz Tomek upierać się nie będę. Dokładnie nie widziałem (jakoś wszystko mi się zlewało) i możliwe że jest tak jak Ty mówisz. |
|
|
Ol49-69 (ex99)
13.05.2008 20:17
|
Ciekawe. Niech wtedy się wypowie ktoś tamtejszy lub obeznany w temacie |
|
|
SA101-003
09.05.2008 17:25
|
To taki kontrast do zdjęcia kol. Tomka Paradowskiego wykonanego 3 lata później, a jakby dokładnie z tego samego miejsca ( http://tiny.pl/n1vd ) . |
|
|
Ostatki ... ?
09.05.2008 17:18
|
Taka sieć kujawskich kolei wąskotorowych i w agonii. Na dodatek chcą zamknąć cukrownię w Brześciu to Krośniewicka KD najprawdopodobniej zupełnie zniknie z mapy. |
|
|
Ol49-7
07.05.2008 17:51
|
Wczytując się w przytoczone przykłady i opinie zweryfikowałem i poprawiłem opis. Teraz chyba jest w miarę prawdziwie. |
|
|
Ku chwale
05.05.2008 15:45
|
Akurat to jest drzewo i dobrze że bez liści bo była jeszcze większa kicha. Przeliczyłem się z miejscem na kopciucha, a chciałem aby zza kamienia pokazał się wagon i parowóz schował "dziób" za drzewem.
Jeśli koli to w oczy to usunę to foto. |
|
|
SA101-003
03.05.2008 22:16
|
Coś czułem , że tam jest fajny motyw jednak jakoś nigdy nie zajrzałem w to miejsce. Niemniej jezioro korciło nawet na namiotowy wypad na jakiś weekend. |
|
|
SU46-039
03.05.2008 22:13
|
A tam żółte czoło. Nastawni GK1 już nie ma. |
|
|
MBxd2-212
03.05.2008 21:44
|
Most sprawny tak jak napisał kolega Szczygieł, a MBxd2 jak najbardziej jest sprawny i można go spotkać. W sezonie urlopowym w związku z większą ilością wagonów w składzie obsługę przejmują Lxd2. BTW Lyd2 nie ma na ?KD, więc nie rozumiem jak mogłeś ją widzieć kolego Parowozek. Chyba, że to było x lat wstecz. |
|
|
Ol49-7
29.04.2008 09:08
|
Szukając nazwy tego pociągu zawitałem na stronę "Parowozy z Wolsztyna" i z stamtąd zaciągnąłem wiadomość, że jeszcze taką nazwę posiada. |
|
|
SA132-006
21.04.2008 19:37
|
@szczygieł: Ten MK to już nie taki mały. Po prostu kolega, wybraliśmy się "na bunkry" na mierzeję helską. |
|
SA132-006
20.04.2008 22:40
|
Dzięki za superlatywy. Staram się.
Pozdrawiam |
|
|
Ol49-7
17.04.2008 17:00
|
Wtedy to były pociągi. Kawał historii choć tak jakby nie aż tak dawno.
Czy na końcu aby nie "dokleił" się ganz? |
|
|
Barnowo
04.04.2008 18:42
|
Kawał historii. Niestety to se ne vrati. |
|
|
ST44-992
04.04.2008 18:39
|
Nic z tych rzeczy, żadne 181. Jak znam Tomka to na pewno to ma być SU46. :) |
|
|
ST44-992 w Lublinie.
30.03.2008 22:16
|
no jeszcze wieczory i nocki zimne to ocieplony i z ogrzewaniem ;-) |
|
|
|
|
SA102-003
28.03.2008 14:54
|
Grześ, to może i w opisie też wprowadź korektę ;-) |
|
|
ST44-1103
27.03.2008 15:21
|
Drugi tor zlikwidowano po wojnie a czemu to musisz się spytać tych zza wschodniej granicy. |
|
|
SM42-366
21.03.2008 22:54
|
Artur, spoko. Jeżdżą. Na dowód Pierwszy po latach pociąg towarowy zawitał na stację w Bytowie nawet był opisany w gazecie bytowskiej . |
|
|
SP42-011
20.03.2008 17:14
|
Szok, ale zarost. Opady mokrego śniegu i wygląda jakby pociąg się przedzierał przez zaspy śniegu. |
|
|
TKt48-18
20.03.2008 17:11
|
No pięknie. Teraz tam króluje roślinność. :( |
|
|
Koniec
10.03.2008 22:04
|
Krajobraz po kolei. Skarszewski niegdysiejszy węzeł zupełnie odcięty od kolejowego świata. |
|
|
Lxd2-252
09.03.2008 12:34
|
@?uki: Jesteś w błędzie. Nie chciałbym być użytkownikiem takiej drogi.
@mietek: właśnie. Wspominając auta miałem na myśli kilka wypadków widzianych podczas przejazdu w tym jeden dość poważny. |
|
|
SA132-006
09.03.2008 12:31
|
K woli ścisłości to za moimi plecami już śmigają samochody. |
|
|
Lxd2-252
08.03.2008 11:54
|
Jasne, zawsze oczekuje pociągu aby z dumą pozować dla niego. |
|
|
Ol49-111
06.01.2008 12:06
|
Zamierzeniem była peronówka. Jak dojechałem to pociąg już startował. |
|
|
SA103-006
29.12.2007 22:43
|
@Mateusz: Tu akurat SA132 był na doczepkę, a czy była jazda ukrotniona to nie wiem. Sam byłem zaskoczony takiej konfiguracji. |
|
|
|
|